Kavis píše:o tech zakonzervovanych motorech...
Co to je za kec zakonzervované ND? Dneska není kam dávat nová auta, natož nějaké pitomé díly.
Nevěř všemu. Dokonce ani ve značkovém továrnímu muzeu nemají většinou žádné takové nové zakonzervované exponáty a všechno to jsou rezavé paštiky po repasi! S vyjímkou jedinečných prototypů, co nebyly v prodeji...
Kavis píše:Ono to ale o tech zakonzervovanych motorech taky nejde rict obecne.
Lze, záleží jen na stáří a na možnosti volby.
Do 10ti let stáří automobilka musí dle zákona mít k dispozici originální ND.
Tam potom dle vin v katalogu ND objednáš celý motor nebo shortmotor, převodovku komplet nebo jen jeden kartr, záleží, co chceš hradit, respektive, co Ti zafinancuje pojišťovna nebo dovolí proplatit schvalovatel opravy respektive, co s ním vyjednáš po zamítnutí...
Jde jen o to, co vybereš k objednání Motor komplet, shortmotor, repas...
Nad 10 let nemusí mít v ND ani šroubek a tím to končí.
Většinou prodávají ND po 10ti letech dle toho, jaké jsou objemy obchodu a co je rentabilní obchodovat pro ně jako zprostředkovatele originálních ND.
Pak jsou specializované správkárny, kde Ti ze stoleté zhnité karoserie na zakázku sestaví auto v lepším stavu, než bylo nové, ale musíš mít na to velký rozpočet a pokud náhodou k tomu máš dokonalé doklady, tak to od Tebe umí i vykoupit a nemusíš nic investovat jen se toho zbavíš a máš klid.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)