Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » ned 06 led 07:08

Tohle najdeš i na českých fórech.
Subaru je fajn ale nesmí se s nim aktivně jezdit.
Vyhovuje mu provoz ve stylu dojet na sraz pokecat a domu.
Musí se do toho nacpat spousta prachu aby fungovalo.
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3287
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Hanz » ned 06 led 09:09

Soudruzi vy mě strašíte, taky mám motor subaru, sice není 2,5 litrový a nemá turbo.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 189
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Pav99 » ned 06 led 09:21

Já mám na 2,5 s turbem najeto cca 120 tis. km a zatím dolívám jen olej, auto rozhodně nešetřím :)
Pav99
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 10
Registrován: ned 25 bře 21:40

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Stepan » ned 06 led 11:38

M.Z. - já to s tím chladičem co doporučoval mmira a kovaným vnitřkem napočítal někam ke kilu s daní. To není "tak" hrozný, kdyby to mělo být už napořád. Mám to blbě spočítáný? + teda případně to servo, to jsem nekoukal.
Ohledně diferáků nevím, to jsem zatím neřešil, je to táty, takže případné faktury jsou jeho ( :D ) ale prodejce doporučoval nechávat na běžné ježdění Sport, diferáky v defaultu a manuálně hrabat do svornosti, případně jezdit na Sharp jenom když se člověk chce fakt svézt, protože opotřebení je v tu chvíli enormní když člověk netlačí uplnou hranu, ani to nepozná.
Nevim, nejsem technik 8-x
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 2879
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Zajda » ned 06 led 11:50

Hanz píše:Soudruzi vy mě strašíte, taky mám motor subaru, sice není 2,5 litrový a nemá turbo.

To je úplně jiný, nový motor, a podle ohlasů přežívá i úpravy turbem nebo kompresorem do 300 koní na sériových vnitřnostech.

2,5 litr s kořeny v přelomu 80./90. let byl v posledních vývojových verzích nejspíš zvrácenou pomstou japonců za emisní limity, které jim neumožnily prodávat v EU a USA domácí verze motorů :-)

Ale je pěkné, že aspoň v podladěném stavu v Legacy to může fungovat, viz předřečník.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 917
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » ned 06 led 12:09

Stepan píše:M.Z. - já to s tím chladičem co doporučoval mmira a kovaným vnitřkem napočítal někam ke kilu s daní. To není "tak" hrozný, kdyby to mělo být už napořád. Mám to blbě spočítáný? + teda případně to servo, to jsem nekoukal.
Ohledně diferáků nevím, to jsem zatím neřešil, je to táty, takže případné faktury jsou jeho ( :D ) ale prodejce doporučoval nechávat na běžné ježdění Sport, diferáky v defaultu a manuálně hrabat do svornosti, případně jezdit na Sharp jenom když se člověk chce fakt svézt, protože opotřebení je v tu chvíli enormní když člověk netlačí uplnou hranu, ani to nepozná.
Nevim, nejsem technik 8-x



Kilo na motor je asi v pohodě, jenže pak potřebuješ kompl. výfuk, protože v sérii je zvuk zero, diferákům se mění střeva (mě po 20tkm už zadek začal podezřele lupat), nevím jak převodovka, ten 6-kvalt snad něco snese, podvozek je asi v pohodě, ale hatchback ho měl dost uhoupaný. Musel jsem dát aspoň stabíky, aby to nějak reagovalo.

Kdo s tím trochu chtěl lítat, tak musel za ing.Skácelem, na montáž řj středového diffu. Tohle možná výrobce u posledního modelu vyřešil, ale trvalo jim to mraky let, zatím se na tom úspěšně živil jeden vývojář od Kroměříže, než si něčeho všimli. Jezdila s tím i velká část rallye jezdců.
Za mě, bych teda na zimní klouzání volil EVO.

Já s tím jezdil výhradně v Sport-Sharp, tam aspoň trochu jelo, jinak zdechlina. Ještě než jsem dal Ecu-Tek, tak mě na 4-pruhu podělal Jeep Cherokee SRT :D

Takové výkony podávala rallye ikona... a žralo to jak prokopnuté.
Zábavné STI se dělaly do r.2008, tam se dalo ještě o genech rallye mluvit, ale i tak bylo EVO lepší volbou.

Ještě mě docela pobavilo to dopučení prodejce, ohledně enormního opotřebení v ostrém režimu. Od toho auta bych mazal hodně rychle pryč. To je jako by M nemohlo jezdit dlouhodobě v nejostřejším, já v tom najel cca 90tkm a kupodivu funguje.
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3287
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Stepan » ned 06 led 12:28

Asi budu blábolit trošku z cesty, ale v tom nejostřejším by se měly pozavírat diferáky. U ///M se akorát poškádlí reakce plynu, dotáhne podvozek a co dál? Nebo je to jinak? :-?
EVO už nebylo nové, takže offtopic :ymsmug:

Co bude dál je otázka. Zatím je záruka, uvidíme co dál. Ta by měla pokrejt i ty diferáky, ne?


Stepan píše:
Co s tím autem bude dál je otázka, třeba si ho vezmu po doběhnutí všech operáků na daily, dojezdím ho do první smrti motoru (která by při daily využití neměla přijít až tak rychle) a pak se buď prodá jako soubor ND nebo se do něj naopak pořádně nasype od motoru přes podvozek až po případné kuchání vnitřku a bude z něj fajnová ozdoba garáže na občasný blbnutí.

Druhá možnost je, že si to tatík nechá jako výplň garáže už v sériovým stavu a bude s tím jezdit jen tak božihodově na projížďky. A pak je i sériovej motor na věky :) ale tím by mě pěkně nasral :D


*pak tak záleží, kolik budu po Ing. vydělávat že. Jako zaměstnanec v Čechách bych STIčko na daily fakt nechtěl :-o
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 2879
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod M.Z. » ned 06 led 12:41

Žádný podvozek se u M nedotáhne, je pevný. Sport-Sharp je úplně stejné šidítko na odezvu plynu, jaké mají všichni. Určitě se ti nepozavírají diferáky přepnutím na SS. Od toho je tam ta jednotka stř. diff. a reaguje buď automaticky, nebo podle manuálního nastavení. Pokud dáš manuálně velkou svornost, máš problém zatáčet, tohle právě geniálně dořešil Skácel a stačila mu k tomu garáž u rodinného domku a jedna dílna. S tím si nedokázalo poradit celé FUJI.

A pokud auto nezvládá sportovní režim, pak platí, to co jsem napsal, auto na srazy.

Jestli ti můžu doporučit, jako známému silničnímu prasiči, M je správná volba, na tohle se tenhle ingot, mimo sníh, nechytá v ničem.
Ale pro provoz Tvého otce, je to auto, jak dělané :D (STI)
F-150 5,0
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3287
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod Sajmik » ned 06 led 12:44

Uzavřený diffy by byly snad vhodny jedině na šotolinu/sníh/něco kluzkýho, ne?
edit: jo
Sajmik
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 104
Registrován: sob 19 lis 09:03

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvekod MadJoe » ned 06 led 12:46

Bohužel STI je shit a nefunguje.
Několikanásobná vlastní zkušenost, velmi drahá, bohužel.
Auto v sérii na můj vkus nefunguje, nejede, nezatáčí, nebrzdí, velká nudná potvora.
Aby to fungovalo, chce to spoustu úprav za spoustu peněz. Což o to, tomu se pomoci dá.
Pomoci se ale nedá těm jejich šrot motorům, za to bych ty "inženýry" nechal zavřít :-D V životě jsem větší šroty nevlastnil, neřídil ani neviděl :-D
Měl jsem vícero kusů, věechno šroty, jakmile to auto začneš využívat, sype se to pod rukama :-D
Od určitě doby vidím, slyším Subaru a stává se ze mě cholerik a jdu blít :ymsick: :-D
Jakmile se na to auto ale netlačí, tak je to v pohodě, kor, pokud to je v záruce :-)
Hlavně ať jste spokojeni a auto slouží.
Mimochodem i motory v Toyobaru jsou stále Subaru mrdky s Toyota hlavou, pokud se nemýlím. Objevují se problémy a motor se připíka na 3. válci. Mění se svody, dodělává se chladič oleje, aby se tomu zamezilo.
Ale vydrží to určitě více než EJ20/25 v STI, které je turbomotor a je více vyhoněný.
Tak jsem se vypovídal :-D
Ale když to zrovna jelo :-D Tak to fungovalo po spoustě úprav nedostižně a božsky :-D :ymhug:
MadJoe
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 107
Registrován: úte 13 led 09:43

PředchozíDalší

Zpět na Výběr auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Bing [Bot] a 3 návštevníků