Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Vrooom »

Krasny, super kara. Se zvukem teda, ale vubec nesouhlasim ... :-D
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Jakto? Zvuk boxer motoru nelahodí uším?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Vrooom »

Ne no, byl mi da se rict neprijemny. To byla pro me spis chyba nez to ze nema extra vykon.
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

To je škoda, ale každému se líbí něco jiného a tak to má být. Pro mě je to jeden z nejvzácnějších typů motoru, který si můžete koupit a zvuk mě naprosto vyhovuje. Samozdřejmě vzácnější je ještě wankel, ale ten si dovolím nepočítat, protože je tak nespolehlivý. Elektromotory jsou zatím také vzácnější, ale tam není o co stát. Já bych neměnil ani za BMW řadovou šestku :P
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Vrooom »

To je hlavni, ze se ti libi. :-bd
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Zajda »

Z onboardů mi zvuk nepřijde extra výjimečný. Určitě by mě neurazil, ale stará AE86 byla teda jiná liga:-)
《》
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Lachende Bestien »

Moc pěkná hračka, barevně povedené, osobně by mě od koupě asi odrazoval poměrně nízký výkon motoru, na druhou stranu dnes automobilky nic moc lepšího v této kategorii/cenové hladině nenabízejí.

Přeju co nejvíce km bez nehod, technických problémů a bující fízlovské buzerace hlavně co se týče kamer/pokut za rychlost.

Líbivost zvuku motoru je absolutně relativní,:p ("Vkus a facky jsou různé") například v poslední době populární co nejuřvanější výfuky "sportovních" modelů od iirc Merglu/Jaguaru aj. považuju za naprostou zhovadilost, které snad můžou konkurovat jen simulované zvuky motoru v repráčcích nebo uši trhající kvílení kompresorů u nějakých amerik.

Časem jsem dospěl k poznání, že čím hlučnější výfuk, tím větší mindráky z pociťovaného nedostatku pozornosti okolí, respektive tím větší touha pozornost okolí přitáhnout aspoň mohutným rykem z výfuku a zároveň dát najevo svou výjimečnost (drtivá většina aut má výfuky dost tiché).
Takže nakonec nejlepší "zvuk motoru" má vlastně é-mobil. :ymhug:
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

#-o měl si vůbec někdy zkušenost se sportovním autem?
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Částečně bych i souhlasil, přehnané práskání do výfuku a zvuk z reproduktorů dokreslující neschopnost naladit motor aby pěkně zněl je odpornost. Když výfuk rozumně dokresluje zvuk motoru a občas přirozeně zaprská nebo z něj vyletí trochu toho čertovského plaménku, tak je vše v pořádku. Ale nic se nemá přehánět a nikdo přece nemůže chtít po čtyřválci aby bublal jako osmiválec. Elektromobily odsuzuji, možná mě za to ochránci všeho čemu sami nerozumí budou nenávidět, ale holý fakt je ten, že elektromobil škodí planetě daleko víc než diesel motor a kdo tomu nevěří, tak ať se podívá z čeho se dělají baterky, jak se vyrábí v elektrárnách rychle dostupná elektrika a jak se zaneřádí svět, aby jsi všichni jednou mohli nabíjet tyhle pojízdný elektropopelnice. Je to jen hnusný americký lobbing, aby mohli prodávat ty svoje americký Tesla krámy o který nikdo rozumný nestojí.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Vrooom »

No já včera očumoval tohle, to je takovej overkill auto, ale absolutně famózní. Jen ten zvuk stoji za 3/4 ceny, a pak zbytek vzhled :-D

Odpovědět