Klec a výměna motoru

O více i méně povedených úpravách originálu.

Klec a výměna motoru

Příspěvekod fajkus51 » sob 08 pro 22:03

Dobrý den, je možné jezdit na veřejných silnicích s autem, který má částečnou vnitřní klec a vyměněný motor za výkonnější?
fajkus51
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: sob 08 pro 22:01

Re: Klec a výměna motoru

Příspěvekod Vokys » sob 08 pro 22:48

ne.
Vokys
Autoškolák
 
Příspěvky: 49
Registrován: čtv 14 pro 16:00

Re: Klec a výměna motoru

Příspěvekod Zajda » sob 08 pro 22:51

Pokud vím, máme u nás dvě Ministerstvem dopravy pověřené zkušebny, co můžou něco takového zlegalizovat. DEKRA a TUV SUD Czech. Tak se zeptej jich co bys všechno musel splnit a kolik by ti naúčtovali. Já bych tu částku raději vědět nechtěl. Pro představu - individuální schválení přestavby na LPG je u DEKRy za desítku, ověření emisního limitu u auta z ciziny, které ho nemá uvedeno v TP pak za osmičku.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 952
Registrován: ned 04 lis 03:01


Zpět na Tuning

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron