
Jinak blikám furt, i při pojíždění v garáži nebo parkování na pozemku před barákem, ale na magistrále nebo hustším provozu na dálnici beztak blbě. Trojblik je moc
BudVlad na bmwklubu má takhle poštelovanou e92 s N53 (katy off, EGR off, custom sání, setrvák atd. + upravený SW) a honí to i po okruzích, nalítáno 150tis km a je spokojen - když to jeho auto mělo asi 100tis km a nebylo ještě tak mocně upravené, taxem s tím chvíli jezdil (znám se s ním) a jelo mu to už tehdy hezky. Na ME+STK prý nemá problém i těma úpravama projít....jarka píše:Tahle myšlenka, zpracovaná nějakým rozumný úpravcem by se mi hodně líbila - nedělat z toho M3, jen vzít ten 3litr a zbavit ho emisních pout. HW více-méně ponechat, jen třeba GO + sání a sportovní cat a ecu s lepší mapou (ideálně přepínací). Bondova RS6 z toho v přímce stejně nebudepavproch píše:Neska sem celou cestu domů (jen po I/35 - od LB až domů) uvažoval..... takže fčíl počkám na pátý motor, když sa aji ten posere, tak tam nechám dát šestý a zároveň s tím zkusím někde (říše, UK) koupit 330iX (e90-93) "na díly" a následně z něj vyndám N53B30. Tak, vymyšleno to mám....(ale budeš jezdit za 1/4 spotřebu
).
Vis, ze nebyla, bez 4x4 auto s timto vykonem nikdy nebude univerzalne pouzitelne, i kdyz si ted namlouvas, ze anoBond007 píše:Tak podle me dulezity si rict jak chces to auto pouzivat.. ja bohuzel nemam cas na nejakou vikendovku a snazim se uzivat si kazdej km co ujedu (60-80 k km/rok). Proto porad hledam elalon dokonale univerzalnosti m3 tomu asi byla nejbliz
Kdyby jen automobilova..Bond007 píše:jediny co me bavi je automobilova promiskuita
pjanda píše:Bond007 píše:Tak podle me dulezity si rict jak chces to auto pouzivat.. ja bohuzel nemam cas na nejakou vikendovku a snazim se uzivat si kazdej km co ujedu (60-80 k km/rok). Proto porad hledam elalon dokonale univerzalnosti m3 tomu asi byla nejbliz
Ideal je jinde a az se budes nudit, tak Ti ho ukazu v praxi, mam ho doma a budes to chtit taky