Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od Stepan »

Tak ono už jenom porovnání GolfR a TypeR kulhá na obě nohy. Oboje je to sice hatchback a má to třista koní, ale cílovka je diametrálně odlišná :(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27031
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od řidičBOB »

Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5448
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od Stepan »

a proooč?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
Příspěvky: 3968
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od HondaMan »

Zrovna Prelude 5g byla ve firmě od nova a nespolehlivější auto byla snad jen 307 z prvního roku výroby. Ale když fungovala, tak byla super.
2.9T RWD
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27031
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od řidičBOB »

já mluvím o téhle generaci :ymhug:
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
V nasi male zemi je tezke verit nazaujatosti nejakeho testu. Kdyz koukam na testy lexusu, subaru, jaguaru a dalsich netuctovych znacek, tak z nich vetsinou citim jak je autor nadsenej tim, ze ridi neco jinyho nez obvykle a pak autu lecos odpusti. Kdyz recenze beznych aut na yt, tak: carwow, marekdrives, thefastlanecar, apod.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od honziss »

Add interiery japonskych aut - podle me, minimalne lexus a subaru (impreza, xv) maj kvalitu plne srovnatelnou s koncernovymi znackami. Co maj horsi je infotaiment, jednoznacne, ale zas bych rekl ze pouzivaj lepsi material a to i na hur viditelnych mistech.

Design nehodnotim, ten je subjektivni a kazdymu se libi neco jinyho.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5472
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od M.Z. »

Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
honziss
Letec
Příspěvky: 3458
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od honziss »

M.Z. píše:Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.
To je bohuzel pravda. 2.0i je tak max dobra na velmi defenzivni jizdu.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Japan power
Autoškolák
Příspěvky: 74
Registrován: stř 01 srp 07:52

Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet

Příspěvek od Japan power »

Kdysi měla super interiéry i Honda. Ještě do 8g Accordu. Ty ufo modely se mi taky nelíbí. NSX první generace vypadá i po 20 letech suprově, když si vezmu, jaké palubovky měl tenkrát koncern včetně Audi, Porsche, ale třeba i vyhlašeného Mercedesu nebo supersportu Lamborghini či Ferarri. Radost pohledět a to byl zdůrazňuji začátek devadesátých let 90-. http://followtheart.info/kareff-Fri_23_20.html To stejné třeba Legend, který měl el. podavač pásů a jiné vymoženosti, ze kterých se dneska u německé konkurence dělá něco luxusního a používá se to spojení PRÉMIOVÉ, což mi silně leze na nervy :ymsick: . Honda to měla už v 90. letech. To stejné třeba s natáčecí zadní nápravavou u Prelude 4WS, ze které se taky dneska dělá něco extra. Zase to měli Japonci už v 90. letech. To ať si fandové němců uvědomí. ;)

Zpátky k interiérům.
Když to vyloženě nebyly low costy, tak mi nikdy Japonci nepřišli o nic horší. Naopak za mě jsou o dost trvanlivější a subjektivně líbivější, když se s odstupem času podívám na ta auta dovnitř. Sice tam nejsou různé kokotinky, ale měkčené plasty měly taky a všechno lícovalo a byla z toho cítit kvalita. S tím bojovala spíše imho dlouho Amerika a jejich automobily. Netvrdím, že jsou špatné, mají také své kouzlo a byly zkrátka jiné, dělané na jejich cesty a uvrzané byly až až. Ale taková Corvette C4 byla taky nadčasová a krásná svým způsobem.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Odpovědět