Zahrani dieselu pred startem
Re: Zahrani dieselu pred startem
super, tohle jsem si chtel overit
(teda u stareho aute jsem v zime zhavil opakovane v nadeji, ze tomu v mrazech pomuzu ... ale to byly jen moje dohady)
(teda u stareho aute jsem v zime zhavil opakovane v nadeji, ze tomu v mrazech pomuzu ... ale to byly jen moje dohady)
Re: Zahrani dieselu pred startem
To jako fakt? Takže když někdo na horách déle nakládá a vrže při tom dveřmi, tak nakonec neodjede, protože baterku nakonec vybije žhavením. Ono někdy to je na nastartování tak tak, takže před tím 10x žhavit zbytečně se už pozná.GeneHawkins píše:Bude to jedno. Žhaví i když otevřeš dveře. Pokud nebude mít nažhaveno, po stisku tlačítka nebude hned startovat.
Je to zbytečná starost.
Re: Zahrani dieselu pred startem
SIII 2.0tdi startuje hned, i když kontrolka žhavení zdaleka nezhasla, takže mačkám taky nejdřív jen na zapalování. Takto mi v -25C naskočil stejně jako v plus 20C (ale Verva v nádrži a netvrdím, že bez dvojitého startu by to tak nebylo...). Focus III předFL na zmáčknutí reagoval nejprve žhavením a až po zhasnutí kontrolky (v zimě 2-3s) sám startoval.
Mondeo minulé generace má v návodu výslovně uvedeno, že se má nejdřív stisknout start bez spojky, aby naskočily budíky a až pak startovat.
Mondeo minulé generace má v návodu výslovně uvedeno, že se má nejdřív stisknout start bez spojky, aby naskočily budíky a až pak startovat.
e36 328i coupe
Re: Zahrani dieselu pred startem
Můj koncern si při postupu "vrazím klíček do zapalování-rovnou do pozice start", kterou využívám v zimě v létě bez rozdílu, ve velkých mrazech klidně i pár vteřin počká a pak až začne točit. V teple to nedělá. Asi si předžhavuje sám 

black on black, petliter, jebem na too 

Re: Zahrani dieselu pred startem
Při -20 by to chtělo i premiovou naftu(aspoň aditivovanou)ať je i co startovat-kus ledu blbě hoří
Re: Zahrani dieselu pred startem
Zase v klidu. Bydlím v horách, -20 tu máme relativně často a ráno jednoduše sednu do auta, zmáčknu start a pomalu se rozjedu.
Bez předehřívání, bez prémiové nafty... Zatím vždy bez problémů.
Bez předehřívání, bez prémiové nafty... Zatím vždy bez problémů.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Re: Zahrani dieselu pred startem
Asi máš k tomu lepší auto nebo jelikož jsi na horách tak na čerpačce mají správnou naftu než někde na jihu kde jsou teploty max do minus 5-10ti.
Re: Zahrani dieselu pred startem
Nevím jestli Supy, bavíme se o třetí generaci, nejsou v tomto očesané, ale Passaty TDI B8 mají všechny Bluemotion technologii, která kromě rekupeace taky sleduje speciální řídící jednotkou nejen procesy nabíjení v maximální možné míře pomoci kinetické energie, ale zejména sledují spotřebu všech komponent a stav aku a pokud se blíží stav, že bude mít aku málo energie, auto to hlásí předem a následně, dle nastavení, to záleží, jak je konkrétní vůz nastaven, umí vypínat spotřebiče. Měly to i některé verze předchozí generace B7, a Audi ještě dříve, teď už to je standart. Takže při patřičném nastavení nelze aku vybít tak, aby jsi nenastartoval. Týká se to i nezávislého topení. Akorát musí být aku v dobré kondici. Pokud se blíží jeho konec, může proces samovybíjení zapříčinit až zamrznutí a destrukci aku v extrému, s tím Bluemotion nic nezmůže, to by nastalo i u aku odpojené od vozu.Honza42 píše:To jako fakt? Takže když někdo na horách déle nakládá a vrže při tom dveřmi, tak nakonec neodjede, protože baterku nakonec vybije žhavením. Ono někdy to je na nastartování tak tak, takže před tím 10x žhavit zbytečně se už pozná.GeneHawkins píše:Bude to jedno. Žhaví i když otevřeš dveře. Pokud nebude mít nažhaveno, po stisku tlačítka nebude hned startovat.
Je to zbytečná starost.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- GeneHawkins
- Letec
- Příspěvky: 2191
- Registrován: čtv 09 srp 22:26
Re: Zahrani dieselu pred startem
Dělal to koncern před dvaceti roky, pochybuju, že by to nedělal teď. Jednalo se buď o odemknutí nebo první otevření dveří řidiče - předžhavil. Ale kdoví, možná to dneska ani není zapotřebí...Honza42 píše:To jako fakt? Takže když někdo na horách déle nakládá a vrže při tom dveřmi, tak nakonec neodjede, protože baterku nakonec vybije žhavením. Ono někdy to je na nastartování tak tak, takže před tím 10x žhavit zbytečně se už pozná.GeneHawkins píše:Bude to jedno. Žhaví i když otevřeš dveře. Pokud nebude mít nažhaveno, po stisku tlačítka nebude hned startovat.
Je to zbytečná starost.
Po stisku tlačítka někdy přemýšlí, než začne točit, taky natuty žhaví...
Re: Zahrani dieselu pred startem
No jistě a žhaví tím déle, čím je větší mráz, respektive zejména tehdy, když je malá prodleva mezi odemknutím, otevřením dveří a stiskem tlačítka. Pokud nejdřív nakládáš věci, tak to už je rychlejší, protože to předžhavilo.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)