Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

To máš upravené nebo tovární? Že by se továrně takhle hřálo jo?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5953
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Hřeje se to, na aktivní jízdu se chladič doporučuje. Vyjde okolo 10
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Pod pojmem aktivní si mám představit sportovní jízdu na okrsce nebo lehké až středně těžké zatížení na okruhu?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5953
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Okruh, nebo ostrou palbu na okrsce.
Ale pokud obsahuje často dědiny, tak tam se zase ochladí, takže především při okruhovém využití.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Přijde mi to jako taková dnešní klasika, koupit nový moderní auto, instalovat "de-emisový balíček" a dodělat pár drobností, aby se to zbytečně nesralo :) . 140°C na oleji už je celkem dost. Možná by ty auta mohli dneska prodávat jako stavebnice.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3397
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od mattonecz »

Chladič oleje, větší chladič vody, oil catch tank a je to ready :-)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Jo, jenže u novýho auta se hraje na záruku a takovýhle přístup si pak dovolí málokdo.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od Hanz »

Taky se mě do toho vůbec nechce. Nikdy jsem nějaké okruhové plány s tím autem neměl, ale docela by mě mrzelo, kdyby se to vařilo sportovnější jízdou po okrskách. Snad je to jen strašák, protože pak mě nedává smysl, proč takový auto postavily, když se s tím nedá jezdit rychle.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od jarka »

Při normálním ježdění to bude v pohodě, spokojil bych se s výměnou oleje v rozumným archaickým intervalu 10-15tis a časem uvidíš. Jsem jen tak zběžně kouknul jak ty olejový kity vypadají a není to nějaký extra zásah (asi to dost majitelů řeší).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5953
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Příspěvek od M.Z. »

Nechal bych si ho namontovat po domluvě v autorizáku, aby neměli pindy.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Odpovědět