Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

Jasně, že kdyby ti morkáři jeli na krev tak bych je asi nedal, ale podle toho jak jeli, tak se podle mě spíš báli než že by to jejich stroje nedali :D Co si budem lhát do kapsy, Mazdu šestku stále splácím a u dalšího auta to nebude jinak, jde o to aby ty splátky s provozem zůstaly v přijatelných mezích. Že bych měl po kapsách 30k euro to fakt nemám :D jsem rád za třetinu a zbytek holt na dluh no :)
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od 911T »

Stepan píše:Jestli si udolal motorkáře ve 180 v 1.5TSI, tak tě pouštěl :D
Někde jsem četl, že má Nissan hodně eko převodovku. Což je na jednu stranu mínus na zábavu, na druhou stranu to v kombinaci s velkoobjemovou atmosférou může vyrobit zajímavou dálniční spotřebu.
Navíc to auto má skoro 2x tolik koní co Miata a o dva válce navíc. Pak taky možná o půl tuny navíc, ale to je na dálnici dost možná spíš + Takže za těch 8k EUR navíc (a to Miatu máš po slevě a Nissan před, ne?) víš co dostáváš

Hlavně bych si zkusil tu MX-5 projet na dálnici, 100-150 kiláků vkuse. Jestli je to fakt vončo. ;)

A k těm provozním nákladům->myslím si, že pokud jsi měl na novou šestku a hned můžeš řešit další auto +- 30k EUR, tak rozdíl v provozních nákladech mezi MX-5 a 370Z tě nezabije. A to myslím v dobrým :ymhug:
Podpisujem :)
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od 911T »

Hanz píše:Po krátkém průzkumu vychází u Nissanu gumy zhruba kousek o 1000kč navíc a povinné ručení je kupodivu jen o 300 eur ročně vyšší, takže největší zabiják asi bude nakonec 98 oktanový benzín ve vyšším množství ale i tak to není nic co by se asi nedalo zvládnout. Takže gumy co dva roky cca 12 tisíc a pokud budu jezdit jako vepřík, tak to bude ročně 12 tisíc. Nakonec stejně asi půjde o jen o vlastní preference a nějak se nemůžu zbavit dojmu, že miata bude na klasické okrsce při rozumných rychlostech zábavnější jen proto, že váží o půl tuny méně a můžeš si kdykoliv sundat střechu. Uvidíme co napoví svezení, snad mě nechají jezdit hodinu jako s miatou :)
Ona ta 98 neni nutna, len odporucana pre dosiahnutie menoviteho vykonu.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Stepan »

Miata na okresce bude rozhodně zábavnější, ale pokud píšeš, že většinu nájezdu dáš rychle po dálnici, tak je možná lepší obětovat okresky za pohodu na dálnici. :ymhug:
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

Ve 4 hodiny mám domluvenou jízdu s Nissanem, tak uvidíme. Mě to po dálnici až zas tak moc nebaví ale v Německu se cestování po dálnici tak nějak nevyhneš a v některých případech ani nechceš, protože se po ní dá valit tolik na kolik si věříš a kolik zvládne auto. Zatím se mě ještě neozvali ze Subaru na jízdu, takže ono asi nejvíc bude rozhodovat cena a pocit z jízdy v danném autě. Když už máme vyřešenou střechu v miatě, tak uvidíme jestli jí něco dokáže přebít, protože ty bezprostřední reakce a zábava v děsně mrňavém autu byly prostě neuvěřitelné.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Vrooom »

Krasny starosti, sam nevim co bych chtel, precijen nissan je docela tezky, ale ma V6, zase ale visco diferak :-(, mx5 lehoucky, GT86 mozna nejsportovnejsi. U nissanu se mi i libi, ze to je tak trochu Hatch back - slusny kufr s dobrym pristupem.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od jarka »

Z mýho pohledu mi přijde, že to jsou dva naprosto odlišný světy, o to víc jsem zvědavej až se Hanz sveze zetkem co bude říkat. A sice má zetko V6, ale nová 2.0 ND bude mít předělaný vnitřnosti motoru a točit 7500 a k tomu nový otevřenější výfuk :) . Ku.va to bude hodně fajn, jezdil jsem s předface ND a bavilo mě to a jestli přihodí 25 koní, točivý charakter a víc zvuku tak to bude prostě 1tunová pecka.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Hanz
Řidič začátečník
Příspěvky: 194
Registrován: úte 14 srp 18:46

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Hanz »

Zrádci, tak se tam seru 80km a oni mě řeknou, že je to mrzí, ale s autem se nedá jezdit, že se tam něco pokazilo a stejně měli jen automat, ach jo :(
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 783
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od Spectral »

To jako nemohli zavolat, ať nejezdíš? Kdy se ti lidi naučí chovat... 8-x
:ar!
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 ND

Příspěvek od 970ka »

Na zábavu MX 5 na cestování Zetko,ale má to z 0 na 100 za 6s ,takže trochu lemra. :-)
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
Odpovědět