řidičBOB píše:Tak ale co si budeme povídat - projet zatáčku ve 30 na zimákách nebo na letňákách, je sakra rozdíl
Záleží v jaký kategorii pneu jsi, stačí mít něco balónovitějšího a najednou si toho rozdílu ani nevšimneš, svorně se hrne jak letní tak zimní . Na Doblu mám vzadu zimní nokiany (mají 6mm a furt drží), vpředu nějaký Nexeny a nevšimneš si ničeho a i grip na suchu mají v poho (na mokru spíš lepší). Když jsem měl na Ignácovi vpředu Savy (žiletky 165/70), tak oproti letním eko (175/65) byly na jaře i na suchu vyloženě lepší, ale samo zmizely za 2tis. km aktivní jízdy.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
No nevím - já to jednou zkusil, že dojedu zimáky, ještě na R36 (nějaké 235/35 R19 Dunlop/Conti?) a nad 20 stupňůch se s tím vyloženě nedalo jezdit. To se žvejkalo jako Pedro
Jo, ještě dodatek k celoročnímu používání zimáků na Pindici: letní vysoké těploty tak změní charakter (zimní) pryže, že každý rok musím na podzim koupi 2 ks novýc (dopředu na zimu, pak na léto dozadu). A tak furt dokola. Ale furt to vyjde míň náročně na čas i peníze než točit celou sadu letních i zimních.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ja naopak premejslim ze bych letos misto zimaku nazul naky celorocni co maj dobry hodnoceni na vode. Vzhledem k tomu, ze loni jsem z cca 30tkm zimnich kilometru najel po snehu asi 3.