Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

Předpokládám od šestky doprava nahoru, nevidím v tom raketovou vědu.
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3209
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od mattonecz »

Bobe ty máš asi zkušenost v Rku s 6dsg i 7dsg viď? Jak bys to srovnal? Kolik žere 7dsg v ty 4x4 v Praze?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
EL_XEL
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: úte 26 črc 12:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od EL_XEL »

R v DSG ve městě žere kolem 10 - 12 litrů. Jde i víc, záleží, jak moc využíváš dynamiku; míň to moc nepůjde, pokud tvoje jízdy nejsou dlouho po nějaké 80 silnici bez zastavování. Víc to bude na krátké vzdálenosti.

Jinak ke spotřebě - teď jsem jel do Vídně na letiště a zpátky a spotřeba 7,7, jízda standardní limit+10, nespěchal jsem. Bylo v tom vždycky několik předjíždění na okreskách. Octavia RS si na stejné trase vzala cca 7, takže za mě cajk.

Jenom poznámka k předjíždění - asi se musím odnaučit předjíždět s plynem na podlaze, protože končím ten manévr někde ve 160 a to už je o papíry. Jenže já chci mít ten manévr co nejdřív za sebou.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

7DSG je o něco úspornější v kombinaci. S 6DSG se prakticky nikdy nedá dostat pod 10l. 7DSG to umí i lehce pod 8 - to je ale styl jízdy, prokterý si člověk GR určitě nekupuje.
Město po 10 nejde. Tam to ty rozjezdy 4motion nepustí dolů.
Sedmička té spotřebě ale pomohla - už to netočí v dálničních rychlostech nesmysl.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Neodpustím si jednu poznámku k výfukům: GolfR má za příplatek Akrapovicem za cca kilo (přímo u Akrapovice za půlku) a C43AMG má za příplatek 39000,- výfuky nastavitelné ve dvou režimech. Ale hlavně, hlavně to má opravdu nádherný zvuk. Za tohle má VW palec dolů a C43AMG všechny nahoru!!!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Z ctyrvalcoveho hovna bič neupleteš \m/
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

To asi není o válcích...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Tak po cca 1000km po SK cestach a po nejakych dalsich este predtym vo vsetkych moznych podmienkach bych tu rad zanechal par slov k novemu Touaregu.

THE GOOD
Zacal bych dizajnom a na neho som od nikoho (kto ho videl nazivo) nepocul zatial vyslovene negativny nazor a myslim, ze sa im vydaril. Neposobi ani moc mohutne a ani moc vysoko, na to o aku ozrutu sa v skutocnosti jedna. Predok ma mozno az moc chromu a na zadku velky napis "Touareg", ktore viac ulahodia oku sudruhom z vychodu. Problem s chromom je ale riesitelny Black Style paketom a v kombinacii s nejakou zaujimavou farbou vyzera fakt dobre...
Interier

A konecne k jazde. V ramci jazd bola moznost ho porovnat s X5, GLE, XC90 a RR Sport a musim uznat ze Turek je jazdne na tom zo vsetkych najlepsie, iked X5 je jedina ktora nestraca moc a posobi z poza volantu pocitovo mensia nez v skutocnosti je (co sa neda povedat o RR Sport...to je taka trosku stodola na kolesach a jazda cez 200km/h na jemne veternej DE dialnici bola dost desiva skusenost), no ma to jedno "ALE" a tym je aky podvozok konkretne na aute je...

1)Zakladny podvozok je celkom prijemny kompromis, ale rozumne maximum diskov je 19", potom uz niektore nerovnosti citit viac nez by bolo hodne a nic okrem "lepsieho" dizajnu tym clovek neziska. Auto sa totiz citelne naklana, iked je to problem hlavne pocitovy, gumy sa drzia asfaltu statocne. Jednoducho neurazi, ani nenadchne.

2)Vzduch s natacacou napravou uz posuvaju jazdne vlastnosti dalej, hlavne pri rezime sport su nadlimitne dialnicne presuny o dost stabilnejsie, no zaroven komfort nie je vyrazne horsi ako na zakladnom pruzinovom podvozku. Komfort je potom fakt komfort, taky ten plavajuci ala lod, iked niekedy zase pri velkych kolesach sa objavi tu a tam nerovnost, s ktorou si neporadi uplne dokonale. Jedinu malu vytku mam a to je tak trosku vlastnost vzduchovych podvozkov, ze sa vsetko s podvozkom deje akoby este cez jednu sadu silentblokov...vsetko je akoby trosku nepresnejsie a necitit co sa presne deje. Natacacia naprava ale pridava prijemnu istotu a pri parkovani tiez prijemne pomaha.

3)Vzduch, natacanie a EAWS...toto je jednoznacne podvozok ktory si Touareg zasluzi a az pri nom bol ten vyrazny pocitovy rozdiel oproti konkurencii. Vdaka nemu konecne strati urcitu tazkopadnost a pocit velkeho a tazkeho auta. Fyziku samozrejme neoklame, ale naklony karoseria su konecne pod kontrolou a jediny moment kedy sa mu cela ta hmota auta pripomenie je az brzdenie, kedy trosku si clovek uvedomi ze sa az moc nechal uniest a do tej dalsej zakruty blizi akosi rychlo. Brzdy to zvladaju, ale citit ze dostavaju zabrat.

Mensie porovnanie...obe auta isli rovnakych 60km/h...


ESP je zase raz nevypinatelne, iked to asi fakt nikoho trapit nebude, no rezim ESP Sport dovoli jemne sklznutie a pri spravnom pristupe je to zadna naprava co ide prva...


Co je sice fajn a nie je vyslovene problem je V6 TDI s 286k (iny sme moznost jazdit este nemali). Vykon tam je, nie je problem z relativne rychlo sa dostat na rychlosti cez 200km/h, kedy je na palube este prijemne ticho a citit ze existuje niekde vo vyvoji pracoval nejaky pan Helmut, ktory od rana do vecera jazdil po dialniciach +200km/h a viac...(iked uz k tym 235km/h to trva dlhsie), ale obcas trosku akoby chyba urcita pruznost a taky ten pocit, ze v pripade potreby tam predsa este toho vykonu je az az...nie je ho tam malo ale celkove naladenie a to si myslim ze je zasluhou WLTP posobi tak ze do cca 2000ot. z toho motora jednoducho necitit objem. Ale V8 az by mohlo byt to prave orechove ;)


THE BAD
Vyslovene zle bych na Touaregu oznacil fakt malo co, predsa len v tejto kategorii nejaky vyznamny preslap sa hlada tazko a to aj v porovnani s konkurenciou. Prve co trochu zklame je samotny klucik, ktory je z toho teraz strasne cool "piano black" plastu, kvoli nemu mu ale chyba vaha, hned sa ocapka a kazdy pad na nom vidiet. Dalsim ale tu sa bavime len mozno o mojom osobnom probleme je ze kedze uz tam teda su displeje "jak kráva" tak bych cakal moznost nejakeho "nocneho" rezimu, kedy by sa vypla stredova obrazovka. Samotna obrazovka a teda ten velky highlight je na ovladanie celkom logicky spravena a v mnohych ohladoch pripomina prostredie iOS telefonov. Dokonca ani digi nastavovanie klimy a doplnkovych funkcii sedadiel sa da zvladnut a vyslovene to nevadi. Ja bych ale volil klasiku analog budiky. A v neposlednom rade mojmu gustu taktiez nesedi prevedenie vybavy Atmosphere, viem ze interier ma posobit viac prirodne a pocitovo teplo, ale jednoducho farba volantu a celej hornej palubnej dosky vo farbe uschnuteho blata mi fakt ze nesedi ;;) V tomto je aspon pre mna vyrazne krajsi klasicky Elegance abo R-Line.

THE ANNOYING
Ja a asistencne systemy sa moc nemusime. To neznamena, ze ich ostanym budem vyhovarat, kazdy sme nejaky a viem ze vela z vas ich pouziva casto a k svojej plnej spokojnosti, dobre pre vas a Touareg ich ma nastavene viac nez dobre, iked aj v "najagresivnejsich" modoch stale dost opatrne. Kazdopadne ja mam najradsej ked je vsetko v rezime OFF a viem ze je to cele v mojich rukach a nohach a tu nastupuje ta najotravnejsia cast. Pri ostatnych modeloch VW stacilo vypnut ASR alebo prepnut ESC do Sport a vsetky asistencne veci sa vypli, pri Touaregu to nic nezmeni. A aby toho nebolo malo pri ostatnych modeloch ostaval po nastartovani zapnuty Front Assist, pri novom Touaregu je defaultne pustene:
-Front Assist
-Lane Assist
-Zobrazovanie dopravnych znaciek
-Proaktivna ochrana cestujucich
Takze kazde jedno nastartovanie vyzera tak ze vypnem start-stop, prepnem ESC do Sport, vypnem Front Assist a nasledne Lane Assist.
Zase toto moze byt fakt len moj problem, ale pytam sa, ze komu tym pomohli? Kto ich chce vyuzivat tak ich ma a necha zapnute predsa furt, ale ten co ich nechce, na toho sa ocividne uz zvysoka s*re...

Vo vysledku myslim ze sa viac nez vydaril a hlavne jazdne poskocil o slusny kus dalej, plati s tym najlepsim dostupnym podvozkom, ktory bude bohuzial ale k dispozicii az koncom roka. Som kazdopadne este zvedavy ako bude jazdit Touareg s benzinovou V6 alebo este viac s dieselovou V8, myslim, ze oba by mohli byt trosku adekvatnejsimi motorizaciami, iked tato 286k V6 je ako "zaklad" viac nez dostatocna ;)

PS: Urcite som na dost veci zabudol, ale ak by niekoho este nieco zaujimalo tak sa pytajte :)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Ad motor: rozjezd je fakt peklo. Sešlápneš plyn a čekáš :-(

Ad dizajn: Mne tedy u auta za 2,6mio doslova uráží ty odpudivé plasty v předním nárazníku, které jistě pochází z Fabie junior a pak tohle:
Přílohy
20180629_182040-756x1008.jpg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od janjan »

tvl co to je? x_x
Odpovědět