Tak ono 25 kol na ringu za víkend, to už je kurňa porce ostrých kilometrů a jestli se člověk snaží, tak to už prostě něco sežere.
Tommino: pokud jsi tam ještě nebyl jezdit a jen jako spolujezdec, tak prď na gumy a jdi jen jezdit a sbírat zkušenosti. Time-attack asi není úplně to pravý ořechový. Nebo si tam půjč swifta, to máš komplet na víkend za jednu sadu gum a povozíš se královsky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Nafasoval jsem na novym aute Bridgestone ER33 Turanza. Staci malinko horsi povrch a hucej jak blazen a na vode absolutne nesedej. Dlouho jsem nezazil tak bidnou novou gumu
mmira píše:nevhodnym stylem rizeni se daji velice rychle odrovnat jakekoliv gumy. clovek muze byt rychly, pritom gumy v podstate neopotrebovavat, zvlaste na NS.
mmch, co mam zkusenost s Corsama, tak ani ty nejak zasadne neubyvaly. mel jsem je sveho casu na M3 a vydrzely hodne dlouho, hlavne ty predni.
No jo, klasické Corsy možná, ale určitě ne ve směsi AR, TW60, COrsa klasika mají kolik, 180?
jarka píše:Tak ono 25 kol na ringu za víkend, to už je kurňa porce ostrých kilometrů a jestli se člověk snaží, tak to už prostě něco sežere.
Tommino: pokud jsi tam ještě nebyl jezdit a jen jako spolujezdec, tak prď na gumy a jdi jen jezdit a sbírat zkušenosti. Time-attack asi není úplně to pravý ořechový. Nebo si tam půjč swifta, to máš komplet na víkend za jednu sadu gum a povozíš se královsky.
JJ, poprvé, ale tak....najel jsem jako spolujzdec třeba 25-30 kol a pamatuju si ji nazpaměť. Buď bude dobrý čas, nebo alfavrak