Driver: Automute je možnost....jinak každému dle jeho přání....někdo radši kravál než se nechat změřit...ale jinak se nebráním ničemu, rekni kdy a kde pojedes rychleji a změření pěkně v tichosti zařídíme
PROTECTOR II 950Mcz ALP3: SPOLEHLIVÁ A NEKOMPROMISNÍ OCHRANA
Ale jo, já už jsem ovšem alergický i na zvuk vyzvánění, mám ho na minimum, a když někdo volá, beru to okamžitě, abych neslyšel vyzvánění. Prostě to už chce vypadnout někam na ostrůvek
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Mimochodem, jak se tady u těch pevných AR aktualizují úsekovky? Umím si představit, že přenosnou vezmu domů a píchnu do USB a nějak aktualizuju, ale tady?
Když máš pevnou sadu (Protector), 1x měsíčně (většinou na začátku měsíce) Ti přijde mail, že je nová aktualizace. Vytáhneš SD kartu z Protectora a strčíš ji do PC, na asi tři kliknutí aktualizuješ, potom musíš tu SD kartu korektně ukončit v PC ("vysunout" - vlastní zkušenost, že když to uděláš jinak, kousne se to) a strčíš ji do Protectora. Při prvním startu auta se Protector sám zaktualizuje. Toť vsjo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
pavproch píše:Dík za tip, až budu příště aktualizovat, tak na to kuknu.
Taxem aktualizoval její P960 a m4Zlikuv P950 (bo přišel mail - viz dnešní pokec na tohle théma) a zároveň kuknul do menu na to určení směru laseru. P960 má v kartě "uživatelské nastavení" řádek s nabídkami (mj. jiné i právě "detekovat směr laseru"), P950 tento řádek nabídek ve stejné kartě "uživatelské nastavení" bohužel nemá. Takže nebudu vědět odkud po mě střílejí, no.....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Měření radarem, vs. měření laserem = asi opravdu záleží na konkrétní oblasti, v Praze laser potkávám jenom sporadicky a stále na stejných místech, měří skoro výhradně zepředu a jsou viditelní na velkou vzdálenost. Radar sice také potkávám na stejných místech, ale mnohem častěji, měří po směru jízdy a jsou tak dobře schovaní, že je často zaregistruji, až mi zapípá antiradar. Osobně preferuji antiradar před antilaserem, antiradar je minimální základ, GPS hlásič je příjemný bonus, antilaser je další vhodné rozšíření.
BEL 890/940/945/950/960 bych neriskoval, na dnešní dobu mají množství FP a postupně ztrácí citlivost na 34.00 GHz. BELy 965/995 se zase často rozlaďovaly a hlásily Self Call 4, Service Required, což byla konečná. Z použitých antiradarů jedině Escort X50 International, Beltronics RX65i EURO, Escort X50e EURO a Beltronics RX65e EURO, popřípadě Genevo, ale to většinou stojí o dost více.
Nepokovená místa u pokovených čelních skel fungují velice dobře a pokud se do nich povede napasovat přenosný detektor, je to dostatečná ochrana a při absenci antilaseru je riziko pozdní detekce mnohem menší než rizoko změření laserem. Za cca 22 let praxe jsem tahle doporučil aneb i instaloval stovky detektorů a neměl jsem jedinou stížnost, že by byl někdo nespokojen. Jediný, kdo podobné umístění zpochybňuje je řidič Bob, ale ten zpochybňuje všechno, co mu zrovna nehraje do karet ...
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.
Nezávislé fórum o antiradarech, radarových detektorech a dalších ochranách proti změření:
http://antiradary-forum.cz