auto do 350k

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

Stepan píše: natáčení zadní nápravy má na pohodlí na dálnici asi takovej vliv jako síťka v kufru.

Nejde mi do hlavy, že Turek bude oproti A6 pohodlnější.....od dob výroby A6 přibylo do Turka něco do volitelné výbavy, co A6 nemá?

Kola, ve smyslu profilu, můžeš stejně zvětšovat jen do určitý míry, pak to začne být v dálničních zatáčkách nepříjemný. 2tuny na vysokým profilu se budou houpat vždycky :ymhug:

A proč si myslíš, že má každé auto s natáčením zadní nápravy nad určitou mez rychlosti, otáčení zadku stejným směrem jako předku= můžeš mít v tu chvíli měkší pružení ;)

Touareg má snad jiné zdvihy pérování než A6 která není projektována na až takový offroad, ne? Tady by se lépe hodilo srovnání s Allroadem, ale to je jedno. Diametrálně jiné podvozky. Jiné délky ramen v jiné geometrii, všechno je jinak.

2tuny se nebudou houpat vždycky na vysokém profilu. Jsou taky gumy pro vysoké rychlosti s jinou konstrukcí bočnic, dávají se na širší disky, tj né třeba na 6J ale na 10.5J a rázem se nic nehoupe ty komediante a to jsem to ješte nezačal vůbec rozebírat, že podvozky na vyšší rychlostí mají úplně jinou geometrii podvozku atd. Ty vysoké bočnice má i F1 abys viděl ten potenciál.

Ten smích s tím Disko vs Rapid byl zbytečný, byla to rekace na tvůj jasný dotaz. Mimochodem X6 má v zatáčkách stejné výsledky jako M5, takže ty předsudky jsou totálně zcestné a jediné na čem záleží, je co si koupíš za krám, a né na tom tvém vidění světa, že SUV nemůže jezdit zatáčky ani mít komfort. Může a tečka.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvek od Stepan »

driver píše: Touareg má snad jiné zdvihy pérování než A6 která není projektována na až takový offroad, ne?
No bezva, už jsme tam. Takže to možná bude míň drncat, ale zase to bude houpat. To je panečku poježděníčko

podvozky na vyšší rychlostí mají úplně jinou geometrii podvozku Co je kurva podvozek na vyšší rychlost? Touareg i A6 jedou 250.

Mimochodem X6 má v zatáčkách stejné výsledky jako M5 výsledky v čem? Jakože v BMW jsou kouzelníci a dokážou zatáčkou protáhnout stejně rychle 2t jako 2,5t a ještě o půl metru vyšší? A na stejném, stejně měkkém, podvozku? Ale nyny :-j
SUV může jezdit začátky a mít komfort, nikdo neříká, že ne. Rozhodně lepší než Rapid. Ale mě zajímá, jaktože je, asi stejně vybavenej, Touareg pohodlnější než A6. Protože nevidím jedinej důvod, proč by to tak mělo bejt. Snad kromě těch zdvihů. Ale ty by imo měly, chtě nechtě, ovlivnit zase tuhost toho podozku, takže to sice nebude drncat, ale zase se to bude naklánět. Ny?
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

Ne. Podívej se na základy konstrukce podvozku.
U Tourana je MC Pherson a je tam s DCC fajn pohodlí, ale né když se jedná o extrémy.
Extrémy řeší jen víceprvek. Ten mají jmenované vozy.
Proč je jeden takový a druhý makový?
Tipuji, že Bob má Touareg nějakou plnou palbu na vzduchu a A6 na pružinách a je to jasné.
Hned u Alroada by byla situace jiná, ale podstatné je to, že nejen výbava ale i konstrukce záleží.

Některý víceprvek jsou krátké tyčky o průměru 8mm a někde jsou slitinová AlCUMgSi+tajná složka ramena s dvojnásobnou délkou uložení až někde ke středu auta, takže nápravnice jsou menší než ramena. U Běžných aut to je přesně naopak, nápravnice jsou větší a ramena co nejkratší. Taky záleží na samotném rozchodu, už to hraje neuvěřitelnou roli, nebo ET máš někde 15 někde 57 :ymhug: To je prostě celé jen o tom, jestli to někdo dobře zaplatí, dá se vyrobit ledacos.
Myslíš, že Offroad Hummer H1 se v první zatíčce převrátí? Mrkni na to... Projede víc, než Fabia RS ;) Tu už převrátilo hooodně fešáků a jak se divili, že nejeli ani kilo...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: auto do 350k

Příspěvek od Stepan »

řidičBOB píše:Já střídám Touarega a A6, obojí na vzduchu
:(
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: auto do 350k

Příspěvek od janjan »

nejde jen o typ konstrukce, ale také o samotné provedení, naladění a v neposlední řadě také o disky a obutí, celkovou neodpruženou hmotu apod... Generalizovat zde nelze - vzduch není už z principu ve všem lepší, než pružiny, každý ať si najde proč. Dále, spoustě lidí uniká, že i vzduchové pružení disponuje vcelku standardními nastavitelnými tlumiči, takže i to může být kámen úrazu. Navíc existují i případy, kde je vše naopak - poslední MB C je na pružinách komfortnější, než na vzduchu. A proč je Touareg oproti A6 komfortnější? Už jen proto, že na 20" discích je rozdíl 2,5 cm na výšku pneumatiky a kola jsou blíže do rohů...
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

Stepan píše:[mě zajímá, jaktože je, asi stejně vybavenej, Touareg pohodlnější než A6.
MAJÍ SNAD TOTOŽNÉ ZAVĚŠENÍ, TOTOŽNÉ TĚHLICE, TOTOŽNÉ PODVOZKY? Nemají. Tak čemu se ustavičně podivuješ?
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 273
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: auto do 350k

Příspěvek od lampa »

driver píše:
Stepan píše:[mě zajímá, jaktože je, asi stejně vybavenej, Touareg pohodlnější než A6.
MAJÍ SNAD TOTOŽNÉ ZAVĚŠENÍ, TOTOŽNÉ TĚHLICE, TOTOŽNÉ PODVOZKY? Nemají. Tak čemu se ustavičně podivuješ?
Otazka zustava porad stejna - proc? Asi nikdo nezpochybnuje tvrzeni, ze Touareg je pohodlnejsi nez A6, ale zatim nikdo nepredlozil nejaky konkretni duvod. Jasne, asi budou rozdily v podvozku, ale ta auta jsou podobne velka a podobne draha, takze by klidne mohla poskytovat podobny komfort. Audi bude mit pridanou hodnotu v jistejsich jizdnich vlastnostech, Tourareg zase v odolnosti a moznosti jizdy v terenu, ale nechapu, proc by Touarega udelali zamerne vyrazne pohodlnejsi, kdyz, podle toho, co tady uz zaznelo, naopak vsechno hovori v jeho neprospech.
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: auto do 350k

Příspěvek od driver »

A proč je A6 stabilnější při vyšší rychlosti na dálnici?
A proč je jedno jiné než druhé? :D
..... Tohle snad není už možné...
Protože to jsou zcela jiné podvozky? ;)
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
lampa
Pan Řidič
Příspěvky: 273
Registrován: pát 31 led 21:40

Re: auto do 350k

Příspěvek od lampa »

driver píše:A proč je A6 stabilnější při vyšší rychlosti na dálnici?
A proč je jedno jiné než druhé? :D
..... Tohle snad není už možné...
Protože to jsou zcela jiné podvozky? ;)
Takze si v Audi rekli "pojdme A6 udelat nepohodlnou"?
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1509
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: auto do 350k

Příspěvek od abgx1 »

co tak vacsi obvod kolesa? spriamenejsi posed...
Odpovědět