Ty poučky ohledně zvěře jsou sice dobré pro začátečníky, taky je používám, když nemám přehled, únava atd, ženě bych taky absolutně nic jiného nepovolil, ale jinak jsou plošně naprosto k ničemu.
Jediné správné řešení je reagovat adekvátně na aktuální podmínky.
Vhodné je aplikovat základní vyhýbací manévr: full brzdy ve svém pruhu, ani né u krajinice, kde jsou horší adhezní podmínky, pokud ovšem nemáš za prdelí debila, a vyhnout se, ovšem né na poslední chvíli a převrátit auto, ale plynule a s přehledem a předpokládat všechno, i to, že proti Tobě poletí několik vzájemně se předjíždějících motorkářů 300 z místa, v protisměru, po zadním, a ještě se dívá dozadu, protože na přilbě má GOPRO a natáčí ostatní

To, že vyhýbání znamená zohlednit rizika, rozhledové podmínky, odhad a zkušenosti zvládat smyk a podobně je jasné, ale vždyť to tu je samý pilot
PS: To vypnutí světel a troubení je dobré tak pro traktoristy nebo řidiče avie.
Jakmile jedeš s něčím rychlejším, tak většinou je vhodnější čas potřebný k těmto úkonům investovat do preciznějšího vyhýbacího manévru, ale někdy se dá stíhat vše, záleží jak se zadaří ale priorita je řízení
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)