Nejhorší jsou podmotorovaná auta, NEJEDOU A ŽEROU.
2.0TDI Kodiaq žere jako Touareg a taková A8 3.0 TDI jezdí i za 8. To, že to jezdí i rychle je další věc.
Dojde Ti to v Tiguanu 176kW, jede to asi o 2sec lépe 0až100 a spotřeba je taky lepší, když jezdíš normálně.
Jestli kupuješ naftu, tak chceš nízkou spotřebu a tu Ti 140kW u velké obludy nenabídne, nechápu proč to někdo kupuje, je to KRAVINA a vůbec bych o tom nepřemýšlel. Jedině že bys jezdil fakt pijánko, ale to tě budou předjíždět felicie a špinit ti přední sklo, to nevydržíš ani den tak jezdit, šlápneš na to a už vidím tu otázku, dochází vám palivo, chcete najít pumpy? To tam bude furt

Resumé, 140kW jedině Supa, ten žere normálně, ale není to auto pro svižnou jízdu. Na to je lepší Passat a musíte to koupit v manuálu a bez čtyřkolky kvůli dynamice a spotřebě a to je otrava to řazení.
Biturbo je snad jediné VW co má DSG totálně super odlazenou, protože to nemusí neustále podřazovat,síly je dost a tam už se dá volit místo Passata klidně Tiguan, kdo chce, základ je u všech verzí DCC a velká kola, jinak ty auta zabijete

Není to zázrak ale není to vůbec špatný

Že je fajn Q5 s 3.0TDI ani nebudu psát, to je ten kontrast Kodiaq se 140kW, prostě kdo chce trošku jezdit, motor potřebuje automat a čtyřkolka v SUV nelze pod těch 170kW považovat za dostatečné, a řekl bych že ideál je tak aspoň 200kW, mělo by přijít brzy možná silnější Biturbo, tak uvidíme.
U Q5 není vzadu ale mnoho místa a kdo chce místo vzadu, musí do Q7 a přitom Kodiaq má vzadu místa víc než Q5, stačí do něj Biturbo a bude to pro mnoho lidí fajn.
Ten Kodiaq 140kW mi připomíná T5GP T6 Biturbo. Ani 132 ani 150kW verze nejsou úsporné, hlavně s DSG a 4x4 je to totálně užraný hnus.