Stepan píše:Mě by zajímalo, čím driver teda jezdí. Protože v jednom vláknu básní o TTčku, v dalším o tom, že co nejde 250km/h je mrdka k ničemu a že je potřeba si koupit pořádně motor, pak zas jinde píše že má čtyřválcový MLko, tady mluví o Brabusu, ale jinde píše, že kdo jezdí na benzin je blbec, co neumí počítat a za chvíli adoruje Audiny RS. Se v v tom ztrácim
Taky mi odpovidal ve vlakne na vyber auta pro prevoz mimina ze TTcko je na to v pohode
driver píše:ElXel: Až budeš mít C AMG, ta napiš, do té doby to je teoretizování. AMG nebo Brabus je poklad. I obyčejné MB v plné palbě tvoří procento prodejů a holátka jsou nepoužitelná. Čekačky na individuální konfiguraci jsou nehorázné a dovozce konfiguruje skladová auta pro CZ tak, že až to reálně uvidíš, určitě Ti to nebude vyhovovat.
Rerálně nebudeš v situaci, zda 1.7 Arteon nebo 2.0 C ale budeš tam mít daleko větší skok a běž si to zkusit, to C je podobné charakterem trochu jako A klasse, je to jako polomercedes, hlavně komfort je zvláštní v porovnání s B8 dokonce horší, a třeba A4 je taky komfortem lepší, Mercedes tě bude bavit až za vyšší peníze
Jestli půjdu někdy zase do MB tak jedině vzduch+noční vidění+Laser+motor co má smysl otevírat z 250, a pak to je Mercedes, né parodie, a věř, že budeš řešit, že za to mohl být další barák, né B8
Když se bavíme o C43, tak nevím jestli máš větším skokem na mysli nižší cenu Arteonu? Protože přes dva míče není zase tak jednoduchý se u C43 dostat. Jedině snad když tam nahodíš skořepiny a všechen karbon..
O tom žádná, jen se ptám zda si to nepleteš. Mluvilo se o C43
Takže jo, dá se dostat u C43 na mnohem víc než 2 mil., ale to už tam budou věci co Arteon stejně nabízet nebude