Volkswagen obecne

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Jestli to přes ofigo diagnostiku bude povoleno...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

Ono viacmenej staci vypnut ASR alebo zmiernit zasahy ESP a vsetky tieto ptakoviny sa pekne povypinaju ;)

A ked nepojde ani to, bude stacit deaktivovat jeden zo senzorov...kedze bezne k tomu staci prudsi dazd alebo snezenie... :P
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 783
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Spectral »

Některá auta se Stop&Startem mají dvě baterie. Jednu klasickou velkou a jednu malou navíc, ze které je napájeno palubní vybavení během Stop&Startem vypnutého motoru. Nevím teď, jaký je důvod takového řešení, nicméně u aut, kde to tak je, postačí odpojit tu malou "stop-startovou" baterku a v tu chvíli je systém Stop&Start trvale vyřazen z provozu a kromě malé chybové hlášky zobrazené po startu upozorňující na "System Stop&Start malfunction" to nemá žádný negativní dopad. Před návštěvou autorizáku postačí baterku zase připojit a všechno jede. Výše uvedeným způsobem to funguje například u Jaguaru.
Praktický tip: Je vhodné tu malou baterii čas od času přece jen na pár dní připojit, aby se dobila, protože jako každá baterie trpí určitým samovybíjením (po pár měsících) a vybitou baterii pak přes zimu zlikviduje mráz.
:ar!
retron
Letec
Příspěvky: 1384
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od retron »

no tak to je spis rarita, v koncernu je maximum tak akorát S/S generátor, což je propojený alternátor se startérem a rekuperace energie do AGM případně levnější EFB baterie, proto se i nové Passaty otřásají na světlech jak ratlíci a pohasínají jim ty superhyper ledky vzadu. dřív to šlo ještě poměrně jednodušše vypnout přes diagnostiku, ale poslední dobou to tak ukrývají, že se to řeší různou obezličkou typu zvýšení okolní teploty anebo hodnot baterie pro vyřazení S/S z provozu.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

dneska jsem měl možnost okouknout T-Roc nebo jak se to čudo jmenuje. 2.0TDI 150k DSG 4x4 - za 960t tyček - to mi přijde jako hodně velký úlet! No ale co už - každé ráno se vzbudí nějaký ten blbec.

BTW: uchem jsem zachytil i informaci, že Hybrid v Touaregu bude velmi pravděpodobně spojen s 2.0TDI %-( ~x( %-(

Někdo se tady ptal, proč GTD nemá SCR systém. Je to proto, že se jedná o starý motor, který se do EURO6 vleze pomocí jiných úprav a přestavba na SCR se koncernu nevyplatí, protože s EURO6b ten motor bude stejně končit. Bude nahrazen novou technologií SCR, která bude stříkat chcanky ve dvou fázích (přibude vstřik hned za motorem) - takže dvě nádržky, 2x více chcanek \m/
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5571
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Snowman000 »

960 tj nejakych 37tis €?! To maj nejaky drahy teda...
Najdrahsi kus co tu mame v rovnakej motorizacii je za 33tis €...tym netvrdim ze na 37 bych sa pri CTRL+A nedostal...
Kazdopadne to auto ma najvacsi zmysel s 1.5 TSI.

Ten 2.0 TDI hybrid bych zatial nebral ako 100%...ale prekvapit mozu :D
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26981
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od řidičBOB »

Já konfiguroval 2.0TSI a ten se vyšplhal dokonce na 1040000,- :-(
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od driver »

retron píše:poslední dobou to tak ukrývají, že se to řeší různou obezličkou typu zvýšení okolní teploty anebo hodnot baterie pro vyřazení S/S z provozu.
S+S se vždy řešil změnou podmínek teplot. Nyní půjde o to, že změny nebudou trvalé a při dalším startu bude zase původní nastavení.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od Stepan »

Kdysi se to nějak řešilo, tak jenom doplňuji další info:

V Golfu GTD, koupený CZ, ACC funguje i nad 160 \m/ Jak je to nad 210 nevím, dal jsem na zimu 16" a kolem dvoustovky už to začalo být trošku rodeo, v kombinaci s teplotou kolem -1 stupně, mě to donutilo ubrat :)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Volkswagen obecne

Příspěvek od x2005 »

Já myslím, že už všechny nový auta s ACC prodávaný v CZ jsou do 210 kmh. Verze 160 kmh byla jen první roky prodeje v CZ - například Passat B8.


Mimochodem můžeš to vyzkoušet úplně jednoduše "staticky", kdy při aktivovaným ACC budeš "šipkou doprava" přidávat navolenou rychlost (po desítkách) až do maxima.
Odpovědět