Karoq

Jen o škodovkách a dalších autech českých značek.

Re: Karoq

Příspěvekod ctrl_j » pon 04 pro 22:15

Michal220 píše:Ja si to myslel.Ve video testech to vzdy daji nakymu mrnavymu redaktorovy(160-170cm) ktery i se stresnim oknem ma nad hlavou 10cm.Treba zadni sedacky varioflex me koncily u lopatek takze podle meho nazoru tyhle auta stavi pro vetnamce,cinany atd.

Varioflex nebrat, jsou vyrazne nizsi nez standardni sedadla.
Je to sice simply clever ze se to da skladat, zaklanet, predklanet, posunovat, zasunovat, ale sedet, sedet se v tom neda.

Podobne zklamani co se tyce delky operadel vzadu je pro me Sharan, Touran je ma delsi (jakoby normalne dlouhe).
My car, my pleasure.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 2719
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Karoq

Příspěvekod honziss » úte 05 pro 08:29

Škodovák65 píše:OXIK napsal:
To už jsi Teda ve věku, kdy bys pomalu mohl jit RP dobrovolně odevzat, a ne pokukovat po novém autě. Stepan mě předběhl s těma lekama..

Nevím zda to patřilo na mě ale budiž,autobusem jezdí kámoši i v 70ti letech a rozhodně bezpečněji než mladej 20 letej frajer.Můj táta jezdil autem do posledních 91let.Věk není to správné měřítko.Zdravotní stav je rozhodující.Zrak, reakce,znalost předpisú,zkušenost,rozvaha,tolerance vůči slabším a naopak šílencům na silnici.A jistě najdete ještě další vlastnosti pro přežití na silnici, které jsou nutné brát na zřetel.
Léky budete také jednou brát na prostatu ,PÁNOVÉ........bacha na pochechtávání ,ten nahoře to vidí.
p.s.
Mazda CX 5 v benzínu 2litry bez turba dokáže jet za 6-6.5l/100 ,(Česká recenze) to dokáži akceptovat.Jestli Karoq vezme na dlouhé trati benzín 5.8-6,4l je to jistě dobrá volba.(vypínání václú tam není pro legraci)
Já jezdím celý život na úsporu paliva a vše co je nad 7l/100km je v mém případě nepřijatelné.Každý ať si jezdí jak chce a čím chce ,třeba Hummerem .Je to jeho volba.
Za 6 - 6.5l to pojede pri ustalenych 90 km/h. Ano, 2.0i u mazdy je dobry motor (jezdil jsem s nim 1 den v mazde 3), ale neni zazracny. Za 6 - 6.5 budes v podobny skatuli jezdit horkotezko s dieslem. Letmym pohledem na spritmonitor zjistis, ze nejvic lidi s timhle autem jezdi za 7,3 - 8,2 a v tom nebudou nebudou moc lidi co si to koupi na dlouhy cesty po dalnici.
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2060
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Karoq

Příspěvekod honziss » úte 05 pro 08:46

ctrl_j píše:
Michal220 píše:Ja si to myslel.Ve video testech to vzdy daji nakymu mrnavymu redaktorovy(160-170cm) ktery i se stresnim oknem ma nad hlavou 10cm.Treba zadni sedacky varioflex me koncily u lopatek takze podle meho nazoru tyhle auta stavi pro vetnamce,cinany atd.

Varioflex nebrat, jsou vyrazne nizsi nez standardni sedadla.
Je to sice simply clever ze se to da skladat, zaklanet, predklanet, posunovat, zasunovat, ale sedet, sedet se v tom neda.

Podobne zklamani co se tyce delky operadel vzadu je pro me Sharan, Touran je ma delsi (jakoby normalne dlouhe).

Tohle jsou vsechno auta, kde se vzadu pocita s prevozem vetsiho ci mensiho poctu deti, ale dospelych moc ne. Mimochodem, dobry zadni sedadla bylo jedno z kriterii kdyz jsem vybiral rodinny auto a nebylo vyjimkou, ze v nekterych mi sedak koncil skoro v polovine stehen. Kdyz se k tomu prida nizke ulozeni zadniho sedadla, tak pak clovek zjisti, ze dyl jak hodinu se tam neda vydrzet.
2x V6...685k celkem.
honziss
Letec
 
Příspěvky: 2060
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Karoq

Příspěvekod Stepan » úte 05 pro 09:42

Pokud někoho primárně zajímá spotřeba na delší trasy, neměl by si kupovat zvýšené auto v benzínu. Takže bych začal změnou kritérií k výběru ;)
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3102
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Karoq

Příspěvekod pavproch » úte 05 pro 09:47

Tiguan (1. gen ale s novým EA888 motorem) je podobný jako Karoq - hranatá krabice s aerodynamikou cihly - 2.0 TSI (předpokládám že budou dávat i do karoka) = dlouhodobá něco malinko přes 10 (převážně kratší trasy okolo komína, sem tam i něco přes celou respubliku), dá se s tím i za 8, ale to je odříkání a otrava. Já s tím normálně jezdím za 14-16 a nestydím se za to neb si to (v rámci konzernových možností) i užívám.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12626
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Karoq

Příspěvekod Škodovák65 » stř 06 pro 10:51

Dost slušný ale dá se jezdit i za víc.V terénu nálkadní auto s 200l nádrží vydržíš do 12.00hod a v 18.00hod znova natenkovat 200l.Do půl roku reduktory,diferáky a.td.
Zatím díky všem kdo píšete o spotřebě Škoda Karoq. :ymapplause:
Škodovák65
Autoškolák
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon 04 pro 10:44

Re: Karoq

Příspěvekod pavproch » stř 06 pro 14:11

Neska sem potkal prvního v provozu s normálníma RZ.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 12626
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + (budoucí) 3er, obé N52B30

Re: Karoq

Příspěvekod Jenyk » sob 30 pro 18:18

Také jsem to viděl. koukám nejdřív facelift fabie, a on na prdeli nápis Karoq. Netušil jsem, že je to tak maličký.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
Jenyk
Pan Řidič
 
Příspěvky: 369
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Karoq

Příspěvekod retron » sob 30 pro 18:45

Karoq i Kodiaq při pohledu zezadu vypadá jak dříve užovka, má neskutečně zapadlá kola (vysoké ET)
retron
Letec
 
Příspěvky: 1149
Registrován: pát 13 dub 10:44

Re: Karoq

Příspěvekod Stepan » sob 30 pro 18:57

ještě to teď zpětně pročítám a v reakci na honzisse: A kterou Mazdu 3 jsi měl? 165 nebo 120? Je tam jiná převodovka, v té 120 o dost delší.
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3102
Registrován: sob 05 bře 01:27

PředchozíDalší

Zpět na Škoda a další česká auta

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: rhinos a 0 návštevníků