Výběr přívěsného vozíku

Volné diskuse na libovolná témata...
Uživatelský avatar
abgx1
Letec
Příspěvky: 1506
Registrován: stř 14 říj 17:09

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od abgx1 »

Stepan píše:záleží tedy, co doopravdy vozíš. 4m trámy bych do našeho Transita (pouze první řada sedaček) dal jak nic. Kompletní ložnou plochu můžu změřit na přání.
ono ked sa chce, tak sa da

znami si na VW Transporteri viezol 13metrove hranoly, 4metre vosli dnu... a tych 9trcalo za autom cele stavebniny nanho pozerali s mobilmi v ruke ked odchadzal :D

ale je pravda, ze hlavne po meste sa s tym jazdilo dost zle
Uživatelský avatar
oxik
Letec
Příspěvky: 1816
Registrován: pát 27 čer 10:30

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od oxik »

Pro truhláře fakt radši dodávku..pak budeš potřebovat převézt něco hotovýho, přiletí ti šutr z protisměru a tvoje práce bude zničená (os. zkušenost kolegovo otce - truhláře).. jinak máme 2,5m agados nebrzděnej se zesílenou nápravou, vozil beton, štěrky, písky, bordel, 20x 10km 1,5tuny zeminy (víc by nedaly gumy)..a drží :D

Kamarád má vozík VAPP, neskutečně využívanej, najeto hodně km a taky drží už dlouho
Obrázek

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od M.Z. »

Se toho nebojí, hlavně ani cajtů. To jsou náklady, kdy je prostě nesmíš potkat :D
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
spooon
Pan Řidič
Příspěvky: 248
Registrován: ned 05 led 23:14

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od spooon »

tak když se vejde s hmotností, tak policajti zmůžou prd...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5428
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od Stepan »

Minimálně označení a uchycení některých nákladů mi nepřijde úplně košer. To nebude jenom o té hmotnosti a zákonech...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od jirka87 »

Já jsem jednoznačně pro dodávku, ale na tu ses neptal. Renault Master v Maxi verzi s motorem 2,8 (ne 2,5)- 500 000Km pro něj není žádná míra pokud o něj bylo staráno a nejsou drahé. Druhá varianta je Iveco Daily. Na jízdu to je teda harapák hroznej, do pocitu z osobního auta to má narozdíl od Transportera daleko, ale je to levnější a náhradní díly stojí úplné prd i v autorizovaném servise. Je to levnější jak na Škodovku a životnost těch aut je překvapivě vysoká i při vyloženě hnusném zacházení. Zvláště 2,8 nebo 3.0

Pokud by stačila délka : https://auto.bazos.cz/inzerat/79576182/ ... -28-Td.php vykopat sedačky, pracovat, pracovat..v létě naházet sedačky - případně do toho i ztlouct postel a odjet dovolenou..

Z vozíků jak už padlo - potvrzuju kvalitu VAPP. Je dražší, ale kvalita (celková) je vysoká. Jezdil jsem s několika autopřepravníky (vozík) za auto a VAPP byl bezkonkurenčně nejlepší ikdyž byl nejstarší. Totální součást auta. V podstatě jsem s tím mohl jezdit jak to prase a sedělo to na cestě jak přibité. Navíc tehdy měl šroubované spoje (nevím jak to mají dnes) = když by jsi něco naboural a nešlo by to vyrovnat, koupí se jen ta poškozená část. Teď má otec vlek od firmy "Přívěsy Hradec Králové". Kdo je reálně výrobce nevím, Vypadá to fortelně (možná až moc masivní...hmotnost), ale není to ono...

Hlídat pozink (jak je to ve skutečnosti opravdu udělané) a konstrukci. Nepočítám, že si někdo koupí nový vozík za 40 000Kč+ a neřeší v jaké je to kvalitě.
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od Honza42 »

Tak nějak si nedovedu představit jak rvu do dodávky 10ks dřevotřískových desek 2800x2070x18 a pak to zas tahám ven. I kdyby se to na šířku vešlo, jako že ne, tak je to oser. Na takové věci je kárka (s plachtou) 100x lepší. To samé větší kusy nábytku.
Jasně, že na normální vlek se plný formát desky taky nevejde, ale hodí se něco proti poškrábání přes bočnice a už to jede. Naloží se to v pohodě ve dvou a stejně tak složí.
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od ctrl_j »

Souhlas. Vlek ma co se tyce manipulace nasobne lepsi pristupnost nez dodavka typu skrin. Pokud bych vubec o dodavce uvazoval, musela by to byt se zvysenou strechou, kde se da normalne vzprimene chodit.

Cili za me na kratke vzdalenosti pro prevazeni rozmerneho stavebniho materialu urcite vlek, kdybych s tim mel krizovat neustale republiku volil bych dodavku, kde se vetsi namaha pri nakladani vyvazi pohodlnejsi prepravou (a ta najeta kilometraz tu dodavku rychleji zaplati).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
k86
Mistr volantu
Příspěvky: 790
Registrován: úte 10 kvě 07:36

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od k86 »

Vlek, nevim co tady resite s dodavkou, to je investice navic kdyz neni potreba.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Uživatelský avatar
driver
Letec
Příspěvky: 1744
Registrován: čtv 24 zář 14:50

Re: Výběr přívěsného vozíku

Příspěvek od driver »

Honza42 píše:Tak nějak si nedovedu představit jak rvu do dodávky 10ks dřevotřískových desek 2800x2070x18
Chápu že chce někdo vlek a nechce auto. Ale nechápu ten argument o rozměrech nákladu.
Však jsou taky regály pro ukládání na šikmo...
Vozík je jednoznačně jen nouzové řešení, abys nemusel jet autem 2x
Používat ho jako základní transportní nástroj denně je na mašli, párkrát s tím někoho někam pošleš a to si piš že to někde obouchá...
Přílohy
ftrtzruutr.jpg
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Odpovědět