250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
njn, ale vzhledem k budgetu by se už možná na Ecoboosta taky dostal
			
			
									
									
						Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
Mno, mam na nom 270 tisic, nevidim dovod, preco by sa mal zadriet na klukovke, ked tam budes liat kvalitny olej 5W-40 A3/B3 a nie vodicku Formula F 5W-30 A5/B5, ktora do konstrukcne tak stareho motora vobec nepatri...k86 píše:idealni rada, 2,5T sice legendarni vovackej motor, ale velmi vyrazne pokurvenej fordem.
Takze jede mozan hezky, zvuk luxusni ale kazde nastartovani cekat kdy se to zadre na klice bych uz fakt zazit nechtel
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
A jak u ojetiny dokazes to, aby predchozi majitel celou dobu lil olej kterej tam patri a ne ten ajkej doporucuje vyrobce?
			
			
									
									FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
						Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
Jo, když máš nízký pud sebezáchovy, kup si 2,5Toxik píše:Když už Mondeo v benzínu, tak jedině 2,5T..vydechlý 2.0i skoro bez výbavy...no nevim
 Ale nepřed si o něm něco načti na tenu - zkušenosti reálných uživatelů, ne jen virtuální kydy od pípy. Tak jako bývalá "legenda" od Fordů (3,0V6 v ST), patří 2,5T k tomu nehoršímu, co s etýká rizika zadření nebo asopň přidření. On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...
 Ale nepřed si o něm něco načti na tenu - zkušenosti reálných uživatelů, ne jen virtuální kydy od pípy. Tak jako bývalá "legenda" od Fordů (3,0V6 v ST), patří 2,5T k tomu nehoršímu, co s etýká rizika zadření nebo asopň přidření. On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...Naopak 1,8i (nikoliv SCI) a 2,0i je ta nejlepší volba. POkud ti někdo bude tvrdit, že tomu chybí výkon, tak si zajdi auto někam projet azáhy poznáš, že dotyčný odborník blábolil. Na běžné ježdění stačí v klidu 1,8 (tím myslím ježdění v rámci limitů a stylem, kdy při každém rozjezdu a brždění nehoří gumy). 2,0i je pak zcela bez výhrad. Škoda, že Mondeo s 2,0i nemá 6°převodovku (má ji Mazda, stejné či podobné motory),díky čemuž má lépe poskládané převody a u ní je to pak naprosto výborné. Modeno má převody těžší, neb jich má méně.
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
spis si k tomu neco precti ty a nekydej tady od pipy
2,5T R5 ve volvi rezii je velmi spolehlivy motor s realnym najezdem statisicu km. Jenze pak prisel pan ford, upravil motor k obrazu svemu - hlavne segment odvetravani kliky a olejoveho filtru. Do toho doporucoval lit olej castro, kterej vyrazne karbonoval a problem je na svete.
Takze ne kdejakej olej, ale olej predepsanej vyrobcem
			
			
									
									2,5T R5 ve volvi rezii je velmi spolehlivy motor s realnym najezdem statisicu km. Jenze pak prisel pan ford, upravil motor k obrazu svemu - hlavne segment odvetravani kliky a olejoveho filtru. Do toho doporucoval lit olej castro, kterej vyrazne karbonoval a problem je na svete.
Takze ne kdejakej olej, ale olej predepsanej vyrobcem

FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
						Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
Hrozně zajímavý je, že těch 2,5T i ST220 v mk3 ještě dneska jezdí docela hafo. Mám i několik známých, co mají VW V10 5.0TDI a jezdí bez problémů.. Vždycky je to o kusu, my chápeme zdeny, že nic kromě Subaru a teď nově Infiniti nemá smysl pořizovat
			
			
									
									
						Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
A co říkám? Vždyť to sám píšeš, woe. Celou dobu tu je řeč o Fordu. Tak proč do toho motáš Volvo?k86 píše:spis si k tomu neco precti ty a nekydej tady od pipy
2,5T R5 ve volvi rezii je velmi spolehlivy motor s realnym najezdem statisicu km. Jenze pak prisel pan ford, upravil motor k obrazu svemu - hlavne segment odvetravani kliky a olejoveho filtru. Do toho doporucoval lit olej castro, kterej vyrazne karbonoval a problem je na svete.
Takze ne kdejakej olej, ale olej predepsanej vyrobcem
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
Jezdí cokoliv. otázkou je, jak se kdo o co stará. nechápu, proč do toho motáš jiný značky. Řeč je o něčem jiném.oxik píše:Hrozně zajímavý je, že těch 2,5T i ST220 v mk3 ještě dneska jezdí docela hafo. Mám i několik známých, co mají VW V10 5.0TDI a jezdí bez problémů.. Vždycky je to o kusu, my chápeme zdeny, že nic kromě Subaru a teď nově Infiniti nemá smysl pořizovat
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
co na tom chces vysvetlovat?zdeny píše: On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...
prave ze tam lil co doporucoval vyrobce
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
						Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: 250-350k (Mondeo/Superb/Passat/A4)
k86 píše:co na tom chces vysvetlovat?zdeny píše: On totiž kdekdo se nechoval k motoru tak, jak předepisoval výrobce a lil do něj i olej na fritování, když to přeženu. A výsledek na sebe nedal dlouho čekat...
prave ze tam lil co doporucoval vyrobce
 
   
   Nic nevysvětluj, prostě shit motor,u kterýho nevíš dne ani hodiny
 Nic nevysvětluj, prostě shit motor,u kterýho nevíš dne ani hodiny  
   
   To o 2,5T platilo, platí a platit bude asi navěky, než zmizí z povrchu zemského.
  To o 2,5T platilo, platí a platit bude asi navěky, než zmizí z povrchu zemského.
