Výběr SUV do 600 tisíc
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
1.5EB mám v Galaxy a spotreba 8-9l ,keď sa ale človek posnaží tak je aj pod 7l
			
			
									
									
						Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Achjo zdeny. Já jsem nikdy nepochopil, proč tě mají všichni za kreténa. Teda kromě tvých spotřeb, které jsou uplně mimo realitu běžného provozu a tvrdošíjně je obhajuješ. Ale když mi na větu, která implicitně říká "1,5turbo benzín bude v SUV (což není jenom hmotnost, ale tady aerodynamika...) bude hodně žrát" odpovíš, že to teda nene, protože si jel s dvoulitrovou atmosférou v jiném autě a ta teda hodně nežrala a ještě mě častuješ sarkastickou rádoby vtipnout poznámkou, tak budeš asi vážně kretén.  
A na tu údajnou spotřebu bych se teda taky rád podíval Dyť to má 1600 kilo
 Dyť to má 1600 kilo
			
			
									
									
A na tu údajnou spotřebu bych se teda taky rád podíval
 Dyť to má 1600 kilo
 Dyť to má 1600 kiloblack on black, petliter, jebem na too 
						
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Já spotřebu neřeším. Kdybych ji chtěl řešit, tak nejdu do SUV a benzinu.
A ta výbava CR-V Comfort je chabá.
			
			
									
									
						A ta výbava CR-V Comfort je chabá.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
CR-V shodou okolností mám, takže ti k tomu mohu dát reálnou spotřebu:
město = 11l
dálnice = 8,5-9
mimo město = 7,5 (ale to se musíš snažit)
Za těch více jak 42 tisíc ujetých kilometrů mám průměr 9,2.
Ale je to čtyřkolka ve výbavě Elegance.
Jinak ty malé turbobenzíny v SUV žerou jak prokopnuté. Stačí se podívat na spritmonitor.de. V tomhle je ta atmosféra lepší. Nevýhodou atmosféry je pak slabší dynamika, tady turbobenzín vede.
			
			
									
									
						město = 11l
dálnice = 8,5-9
mimo město = 7,5 (ale to se musíš snažit)
Za těch více jak 42 tisíc ujetých kilometrů mám průměr 9,2.
Ale je to čtyřkolka ve výbavě Elegance.
Jinak ty malé turbobenzíny v SUV žerou jak prokopnuté. Stačí se podívat na spritmonitor.de. V tomhle je ta atmosféra lepší. Nevýhodou atmosféry je pak slabší dynamika, tady turbobenzín vede.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Je to jednoduchý. protože auto s 1,5 litrem, který bude honit za hranicí jeho možností, si koupí leda píčus, jako jsi ty. A pak bude všude řvát, že "to" žere. naopka, lidi, co mají v hlavě mozek, si koupí auto s 1,5 proto, že jsou to klidní řidič a na jejich styl to bohatě přebohatě stačí. A těm to pak bude jezdit opravdu za těch 6 litrů. Tož asi tak, ty závodníku.Stepan píše:Achjo zdeny. Já jsem nikdy nepochopil, proč tě mají všichni za kreténa. Teda kromě tvých spotřeb, které jsou uplně mimo realitu běžného provozu a tvrdošíjně je obhajuješ. Ale když mi na větu, která implicitně říká "1,5turbo benzín bude v SUV (což není jenom hmotnost, ale tady aerodynamika...) bude hodně žrát" odpovíš, že to teda nene, protože si jel s dvoulitrovou atmosférou v jiném autě a ta teda hodně nežrala a ještě mě častuješ sarkastickou rádoby vtipnout poznámkou, tak budeš asi vážně kretén.
A na tu údajnou spotřebu bych se teda taky rád podívalDyť to má 1600 kilo
Abys byl klidnější, dost hodně jezdí s 1,4TSI a vím, co dokáže nějakej kretén - kolikrát je po štrece 600km na PC 9 litrů. Zajímavé, že já ji zajedu za 6. Tak asi.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
DoubleSix píše:CR-V shodou okolností mám, takže ti k tomu mohu dát reálnou spotřebu:
město = 11l
dálnice = 8,5-9
mimo město = 7,5 (ale to se musíš snažit)
Za těch více jak 42 tisíc ujetých kilometrů mám průměr 9,2.
Ale je to čtyřkolka ve výbavě Elegance.
Jinak ty malé turbobenzíny v SUV žerou jak prokopnuté. Stačí se podívat na spritmonitor.de. V tomhle je ta atmosféra lepší. Nevýhodou atmosféry je pak slabší dynamika, tady turbobenzín vede.
Ano, o tomhle je pak ta spotřeba, přesně o tom, co jsem psal tomu voacosi s tou kriplkárou.
A propos, mám OUtbacka,. váhově srovnatelné s CR-V váhově. Navíc 2,5, navíc permanentn 4x4. A průměr na příměststkém aměstském ježdění v okruhu do 22km od města mám po zimě!!! průměr 7,7. Tak mi vysvětli kde je chyba.Ale v autě j nehledejte. Nikdo.Když jedu štreku těch 600km, dojedu domů a na PC svítí 6,2, max 6,4 - neumí to lichá čísla. A je v tom D11, Praha a D8. Tak co??? Pak asi jezdíš dost těžkou nohou a zrovna ty asi nebudeš ten, kdo by si měl do SUV poříédit turbo 1,5.
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
a já už jsem si říkal, že v tomhle tématu Zdeny snad ani nenapíše o svém Outbacku   Naštěstí si sám vždycky najde způsob, jak tu jeho plečku vesrat všude
 Naštěstí si sám vždycky najde způsob, jak tu jeho plečku vesrat všude  
			
			
									
									
						 Naštěstí si sám vždycky najde způsob, jak tu jeho plečku vesrat všude
 Naštěstí si sám vždycky najde způsob, jak tu jeho plečku vesrat všude  
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Doufám že nebudu popotahován jako někdo za uvádění nereálné spotřeby SUV ...  
 
Tiguan 1.gen 2.0TSI EA888 132 kW 6MT - za 5 let@75tis km je allround spotřeba skoro přesně 10 na 100 a to výrazně převažují krátké popojíždky v blízkém okolí a městském provozu nad dlouhýma cestama po dálnici, drahá za volantem.... dyž s tím jedu já, tak si těch 1645kg kerb bez rozpaků řekne o 14+ na 100.... jednou sem s tím jel na spotřebu do 100vježaté a z5 a se sebezapřením sem to těsně dostal pod 8 na 100
			
			
									
									 
 Tiguan 1.gen 2.0TSI EA888 132 kW 6MT - za 5 let@75tis km je allround spotřeba skoro přesně 10 na 100 a to výrazně převažují krátké popojíždky v blízkém okolí a městském provozu nad dlouhýma cestama po dálnici, drahá za volantem.... dyž s tím jedu já, tak si těch 1645kg kerb bez rozpaků řekne o 14+ na 100.... jednou sem s tím jel na spotřebu do 100vježaté a z5 a se sebezapřením sem to těsně dostal pod 8 na 100
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
						- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28750
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
Asi si živě umím představit jízdu s Outbackem za 6,4... V rámci toho, že jsem měl 3.0R a tam cokoliv x2 byl zázrak.
			
			
									
									250kW
195kW
100kW
						195kW
100kW
Re: Výběr SUV do 600 tisíc
U SUV je zbytečnost řešit spotřebu.
			
			
									
									
						


