BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16373
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

právě od diag.sk to mám v tom jen napůlfunkčním PC.. jo a sem lama....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

prijed sem za jaraxem, ten ti to da do kupy behem chvilky.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: BMW Divize

Příspěvek od rhinos »

dnes jsem na parkovisti stal vedle X1 a teda na volnobeh to snad podle zvuku nebyl ani ctyrhrnek....fuuuuj ;)
Citroen C4 GP
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: BMW Divize

Příspěvek od x2005 »

1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5. :-ss
rhinos
Mistr volantu
Příspěvky: 757
Registrován: pát 04 bře 11:21

Re: BMW Divize

Příspěvek od rhinos »

no tohle má přeci jen trochu lepší zvuk.... :D

Citroen C4 GP
olda
Autoškolák
Příspěvky: 98
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvek od olda »

x2005 píše:1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5. :-ss
Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.
Uživatelský avatar
d1.8t
Letec
Příspěvky: 1438
Registrován: čtv 17 úno 10:38

Re: BMW Divize

Příspěvek od d1.8t »

V pátek jsem reinkarnoval po dlouhých měsících e36 a byl se projet. Dneska jsem projel kamarádovu e34 540i, která je v podobným setupu "klubový závody". A nemůžu si pomoct, tyhle auta prostě rozdávají radost po hrstech, až sednu v úterý do octy, bude to zase nuda, nuda, šeď, šeď.
RWD
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5485
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

olda píše:
x2005 píše:1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5. :-ss
Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.

Mám stejnou zkušenost, jezdilo to hezky.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2802
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

d1.8t píše:V pátek jsem reinkarnoval po dlouhých měsících e36 a byl se projet. Dneska jsem projel kamarádovu e34 540i, která je v podobným setupu "klubový závody". A nemůžu si pomoct, tyhle auta prostě rozdávají radost po hrstech, až sednu v úterý do octy, bude to zase nuda, nuda, šeď, šeď.
Úplně si to umím představit, prostě "obyč" auto doladění k jednoduchýmu účelu jezdit. Jednou bych rád takhle upravenou e36ku někde zkusil, na Ringu mi přijdou jako jedny z nejvíc cool aut.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
olda
Autoškolák
Příspěvky: 98
Registrován: ned 06 bře 12:16
Bydliště: JMK

Re: BMW Divize

Příspěvek od olda »

M.Z. píše:
olda píše:
x2005 píše:1.5i tříválec má zvenku opravdu hnusný zvuk. Slyšel jsem to kdysi BMW2 ActiveTourer. A tříválec je podle mě nyní benzínový základ pro řady 1/2/3.... v budoucnosti snad i pro řadu 5. :-ss
Já měl 2 AT 218i půjčenou na víkend a k mému překvapení se vůz choval a zněl docela slušně. Přiznám se ale, že jsem ho z venku neposlouchal. Jako jediný vůz do rodiny by se s ním dalo žít. V tu dobu jsem jezdil s F15 X5 xDrive40d, takže docela rozdílné vlastnosti vozů.

Mám stejnou zkušenost, jezdilo to hezky.
Měl jsem originálně namířeno k M3, ale po absolvování testů jednak s M3 v M/T a pak s M135i xDrive A/T jsem chvíli váhal a dokonce seděl i v M2, ale nakonec po dlouhém brainstormingu zvítězila M140i ve které teď jezdím. Mé dojmy po nějakých 1000km jsou víceméně rozporuplné. Předesílám, že zatím jezdím jen v komfortu a nešel přes 4500 ot/min. Začnu plusy: Velikost vozu, parkování, manévrování, relativní pohodlí a klídek v kabině, výbava (rozjel jsem se s volitelnou výbavou... :), performance a zvuk motoru ve vyšších otáčkách (4500 :D ) brzdy, lehká spojka, ozvučení HK, střešní okno............Mínusy: vůz je těžký i pocitově, obzvláště předek. Řizení je tužší než jsem očekával. V M135i, kterou jsem testoval jsem ten pocit neměl. Překvapivě, nějakou tuhost řízení jsem nezaznamenal ani v předešlé X5. Řazení. Pro někoho, kdo byl zvyklý na cvak cvak řazení v Type R Hondě a velmi podobné řazení v Mazdě MPS, je řazení velkým zklamáním. Mám takové neblahé tušení, že před nějakou dobou BMW přestalo pracovat na vylepšení manuální převodovky a výsledkem je pak logicky snížená poptávka po této převodovce. No a pak BMW pokrytecky tvrdí, že po manuální převodovce není poptávka. Ona by byla, kdyby na manualní převodovce BMW vývoj zapracoval. Což by samozřejmě vyžadovalo uvolnění prostředků, kterých se bohužel BMW momentálně nedostává. Ale výmluvu mají a tak jsme stuck s tímto kompromisem, co ve voze je. Dříve alespoň BMW nabízelo zkrácenou řadičku v Mparts, ale i ta nabídka se odtud vytratila. Nevím ale, jak "úspěšně" by tato řadička zafungovala v M140i. To je můj největší bitch, co se M140i týče. Dále mi chybí sledování mrtvého úhlu, který v 1er nelze a LSD, který se musí přikoupit přes dealera. Nasedání do a vysedání s vozu není také k vůli umístění B sloupku zrovna pinkačka. A to mám kvůli krátkým nohám sedadlo hodně vpředu. Pro dnešek toť vše. Cheers.
Odpovědět