Neutrál a zatáčky

Ať už se chcete stát lepším řidičem, nebo poradit ostatním, jak se zlepšit.

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Vana » sob 25 úno 08:20

Tak u FWD obecně čím víc plynu, tím míň zatáčí. Ani Warťas v tomhle nebyl vyjímkou. To s mírným plynem a "vytahováním ze zatáčky" byla klasická hospodská prupovídka když majitelé Wartburgů nebo Dacií seděli u jednoho stolu zároveň se škodovkáři
Uživatelský avatar
Vana
Letec
 
Příspěvky: 1067
Registrován: stř 16 úno 15:30

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod KDB » sob 25 úno 08:52

O přenášení váhy a jejím zásadním vlivu už tady někdo mluvil .....?
MG - radost až na kost.
Uživatelský avatar
KDB
Mistr volantu
 
Příspěvky: 564
Registrován: čtv 10 lis 15:52

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod řidičBOB » sob 25 úno 08:53

Vana: dokonce to plachtění některé automobilky dávají do ECO módů u volby jízdních režimů...ač nevím, jaký to má smysl a co tím soudruh v NSR zamýšlel, ale mám to i v GR :-(
Nemusím snad dodávat, že jsem si to pustil jednou, že studijních důvodů asi na 30 sekund a od té doby již ne.
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20549
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Honza42 » sob 25 úno 09:33

Si dovolím nesouhlasit, s tím W353. U předokolky je mírný tah pozitivní. Je třeba si uvědomit, že kolo má valivý odpor, mírným přidáním se eliminuje. Říkám mírným, ale ono toho tahu u W353 zas tolik nebylo.

Jinak nevidím jediný důvod nejezdit na neutrál. Vlastně jsem se naučil vyřazovat. Jízda samotěhou je tichá a úsporná. O negativech nevím.
Honza42
Mistr volantu
 
Příspěvky: 969
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod jerry » sob 25 úno 11:20

Docela žasnu, kolik lidí jezdí na neutrál. Moje maminka mi vyprávěla, že tohle praktikoval v pradávné době můj děda. Dokonce chtěl po spolujezdcích, aby kýváním těla prodloužili dráhu úsporného dojezdu :D Vždy jsem to bral jako úsměvnou historku z dob, kdy se praktikovaly různé nesmysly ;)
Staré dobré časy automobilismu už byly, jen my byli na špatné straně železné opony
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1674
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod řidičBOB » sob 25 úno 12:00

Není u moderních motorů úspornější, mít zařazeno?
No pain, no gain.
Milwaukee-Eight® 114
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
 
Příspěvky: 20549
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod jerry » sob 25 úno 12:12

Taky jsem toho názoru. Mně prostě smysl jízdy na neutrál nějak uniká ;)
Staré dobré časy automobilismu už byly, jen my byli na špatné straně železné opony
jerry
Letec
 
Příspěvky: 1674
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Eda » sob 25 úno 12:48

Dokazu si to predstavit jen pri spravnym sklonu, kdy kopec neni dost prudkej na brzdeni motorem a auto by pri zarazenym kvaltu ztracelo rychlost. Sam to ale nedelam vubec, v zatacce i z kopce vzdy zarazeno
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Eda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 438
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod Vrooom » sob 25 úno 12:55

Ja tak treba dojizdim kazdy den asi 2 km domu :-) ...
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
 
Příspěvky: 1836
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Neutrál a zatáčky

Příspěvekod M.Z. » sob 25 úno 16:02

A ještě do kopce :D
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3338
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

PředchozíDalší

Zpět na Naučte se lépe řídit

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník