Dříve M135i, nyní ///M2
Re: 125d vs M135i
Bude snad ještě dostatek příležitostí.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 125d vs M135i
Mozno som divny, ale nie je zvlastne menit na novom aute podvozok? Hlavne ked si s nim taky spokojny. 

Re: 125d vs M135i
Vždyť jsem to už vysvětloval...
Je to moje priorita, věřím, že drtivá většina uživatelů s ním bude spokojená.
Je to moje priorita, věřím, že drtivá většina uživatelů s ním bude spokojená.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
@MZ: krásně Ti to jede, vím, měl sem tu čest (chvilku)
upravil sem Ti název vlákna, vyhovuje?
upravil sem Ti název vlákna, vyhovuje?
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
No ty kráso, já ti chtěl napsat o úpravu, ale chystal jsem se k tomu, jak hladný ke sraní, máš evidentně věštecké kule.
Samozřejmě vyhovuje, děkuji.

Samozřejmě vyhovuje, děkuji.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: 125d vs M135i
Len mi pride zvlastne ze si dal M2 prednost pred caymanom z dovodu vyssej univerzalnosti a nakoniec sa z toho aj tak snazis spravit caymana. S nadsazkou samozrejme.M.Z. píše:Vždyť jsem to už vysvětloval...
Je to moje priorita, věřím, že drtivá většina uživatelů s ním bude spokojená.


Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Cayman je s cenou sakra jinde a navíc by byl ehm politicky nekorektní (čti zákazník by to špatně překousával
)
Ale jinak stejně jako u M135i, jsem po roce provozu měl o nástupci (M2) jasno, v tomto případě budu (dle možností) za cca 3 roky vážně o Caymanu, nebo 911 uvažovat. Musím lidi zvykat pomalu
Já s Caymanem nemám zkušenost, jen v r.2011 jsme uvažovali o výměně Mini za Cayman 2007. Svezl jsem se jenom kousek okolo AR-Cars a úplně jsem si z toho na zadek nesedl, řídil jsem verzi S.
Ale všude to chválí, dokonce i manažer BMW potvrdil, že měl půjčenou 911 a je to o patro výš, tak uvidíme až to nastane.
Přiznám se, že se mi od BMW moc nechce.

Ale jinak stejně jako u M135i, jsem po roce provozu měl o nástupci (M2) jasno, v tomto případě budu (dle možností) za cca 3 roky vážně o Caymanu, nebo 911 uvažovat. Musím lidi zvykat pomalu

Já s Caymanem nemám zkušenost, jen v r.2011 jsme uvažovali o výměně Mini za Cayman 2007. Svezl jsem se jenom kousek okolo AR-Cars a úplně jsem si z toho na zadek nesedl, řídil jsem verzi S.
Ale všude to chválí, dokonce i manažer BMW potvrdil, že měl půjčenou 911 a je to o patro výš, tak uvidíme až to nastane.
Přiznám se, že se mi od BMW moc nechce.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
Jasne, co sa tyka nenapadnosti tak je to sto a jedno, o tom zbytocne diskutovat. 

Re: 125d vs M135i
Ty auta maji jinou koncepci, coz vyznamne ovlivnuje jejich charakter. Tlumicem tam muze clovek cpat jaky chce a stejne z jednoho neudela druhy a naopak. Rek bych, ze velka vychytavka M2 jsou zadni sedacky.911T píše:Len mi pride zvlastne ze si dal M2 prednost pred caymanom z dovodu vyssej univerzalnosti a nakoniec sa z toho aj tak snazis spravit caymana. S nadsazkou samozrejme.M.Z. píše:Vždyť jsem to už vysvětloval...
Je to moje priorita, věřím, že drtivá většina uživatelů s ním bude spokojená.Podvozok mi pride byt na aute tohto typu docela zasadna vec. Ale tak hlavne ze ty si(budes po prestavbe) spokojny.
Re: Dříve M135i, nyní ///M2
No vidíš a třeba já ty sedačky moc neocením, akorát se mi tam furt někdo tlačí na svezení 
Ale co se týče praktičnosti, je super. Nevím, jestli se v Caymanu dají odvézt carvingy.
Tak jsem mrknul do konfigurátoru a když pominu obrovské mínus ve formě 4-válcového motoru verze S, tak jsem se ani moc nerozvášnil a cenovka cca o 600t vyšší.
Ale jinak měl doma obrázek Caymana z konfigurátoru úspěch

Ale co se týče praktičnosti, je super. Nevím, jestli se v Caymanu dají odvézt carvingy.
Tak jsem mrknul do konfigurátoru a když pominu obrovské mínus ve formě 4-válcového motoru verze S, tak jsem se ani moc nerozvášnil a cenovka cca o 600t vyšší.
Ale jinak měl doma obrázek Caymana z konfigurátoru úspěch

GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
Vito 124