BMW Divize
Re: BMW Divize
dej si tam nove OEM gumy a uvidis, jak moc se to zlepsi. fakt bych si tim nekomplikoval zivot
pokud na tom trvas, zkus pohledat tu
http://www.superpro.com.au/find/superpr ... -999500351
pokud na tom trvas, zkus pohledat tu
http://www.superpro.com.au/find/superpr ... -999500351
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Toto?pavproch píše:chlopi, počebuju poradit - chtěl bych vyměnit hlavní silenbloky na zadních předních () ramenech za unibaly neb volačo také.... je to e91 ale xDrive! - poradí někdo, na keho sa obrátit?
http://www.strongflex.eu/en/e90-e91-e92 ... 03470.html
RWD
Re: BMW Divize
Unibaly na dialy už je dost odvážný přístup, to je tak na závoďáka - jen to bude časem zdroj problémů. A jak píše Míra, tvrdou bočnici stejně nechceš, tak proč potom takhle drsnit podvozek, když to stejně nakonec bude žvejkačkový kvůli měkký gumě. Ty polyuretany budou rozumný kompromis.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). 

Re: BMW Divize
taxem nakonec objednal OEM gumy, dám na mmiru....
chlopi, ešče raz dík za názory

chlopi, ešče raz dík za názory
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Kdyz zvysim camber vepredu tak to pak bude mit jeste vetsi tendenci se stahovat do prikopy, chytat se nerovnosti apod. ze? Ja si s tim hral v asseto corsa a treba mutangu to pomohlo a na limitu se to nijak divne nechovalo
... Dost uvazuju o predelani v realu na -2 vepredu.

Re: BMW Divize
já u 3er zvětšil odklony př. kol na něco přes 1st a stalo se to živelnějším, hůře to drží přímý směr ale taky to jde líp za volantem do zatáčky....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
A zkousel sis hrat s toe - sbihavosti? A jake mas nastaveni vzadu.
Ja nasel v TIS u Z4 vepredu odklon 0,57'. Ale jeste tam uvadi hodnotu pro 20° lock, a to je 1° 34', tak nevim jak se ten predek nastavuje. Vzadu to ma prave dost velky 2,5. Auto je spis nedotacivy nez pretacivy. Zadek hodne drzi, a kdyz uz se utrhne tak mi to prijde pomerne progresivni.
Ja nasel v TIS u Z4 vepredu odklon 0,57'. Ale jeste tam uvadi hodnotu pro 20° lock, a to je 1° 34', tak nevim jak se ten predek nastavuje. Vzadu to ma prave dost velky 2,5. Auto je spis nedotacivy nez pretacivy. Zadek hodne drzi, a kdyz uz se utrhne tak mi to prijde pomerne progresivni.
Re: BMW Divize
veškeré ostatní nastavení mám OEM, jedině s těma odklonama sem nechal krapet pohout... na přesná čísla se musím podívat, z hlavy nevím... a jak se to šteluje nevím, nechávám to na odporníkách....
Stáří NENÍ pro sraby, ale já srab sem. A geront k tomu.
Re: BMW Divize
Tak jestli mas n53 xiT tak to ma predek - 27' vs vzadu - 1° 30' ... . To bude asi vyrovnanejsi, precijen je to velka lod a rozdil je 1°. U mne to dela skoro 2° - -'57 vs -2° 50' jestli by to bylo vrazedny s tim trochu kratsim rozvorem a jdou spis do bezpecna?!
Treba jeste 130i - 28' vs -1°50' ...
Treba jeste 130i - 28' vs -1°50' ...