Dobrý den, mám takový problém. Koupila jsem si Volkswagen PASSAT B6, 2.0 Tdi, 103 kW, r.v.2006 v srpnu 2015 s tím, že jsem si v říjnu nechala udělat rozvody v servise s tím, že jsem si koupila sadu rozvodovou i s vodní pumpou SKF. Rozvody mi udělaly a zdálo se být vše v pohodě. Na diagnostice jsme po 3 měsících zjistili, že hlásí chybu snímač otáček vačkové hřídele. Tudíž jsem to nechala opravit.. 2 dny po opravě mě nechalo auto na dálnici 300 km od domu, protože se potkali rozvody.. Auto potřebuje novy motor a já se snažím najít toho kdo pochybil. Protože hlásilo chybu snímač otáček a to je prý už přezvěst špatně udělaných rozvodů.S tím, že opravář co i dělal snímač řekl, že do rozvodů nijak nezasahoval, pouze, že povolil vodící kladku aby to prostrčil. Samozřejmě se každý brání a hází chybu na toho druhého. Tak jsem se chtěla zeptat, zda když se vyměnuje snímač otáček vačkové hřídele, zda je zapotřebí nějak zasahovat do rozvodů. Protože původně potkání rozvodů byl šteft, který se rozpůlil, protože buď mi ho při vyměnování rozvodů nevyměnili, nebo ho přetáhli... Děkuji moc za rady jsem opravdu v blbé situaci bez pojízdného auta..
![at wits' end ~x(](./images/smilies/102.gif)