Ale k věci, konkrétně k diskuzi o koncernových motorech. Předem podotýkám, že koncern jezdím dlouhodobě ke spokojenosti, ale je to i tím, že jsem nebyl potrefen. Což plno jiných říct nemůže. Konkrétně 3 závažné problémy s motory v posledních letech: a) destrukce motorů TSI po defektu řetězové rozvodu b) havárie motorů TDI vlivem špatné hřídelky naftového čerpadla c) nadměrná spotřeba oleje benzinových motorů TSI. To jen jako reakce na tvrzení, že koncernové motory v pohodě
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry píše:c) nadměrná spotřeba oleje benzinových motorů TSI. To jen jako reakce na tvrzení, že koncernové motory v pohodě
Chybí Ti tam nadměrná spotřeba oleje naftových motorů TDI.
Zrovna dneska se mi zase rozsvítila kontrolka. Tj. 3. litr za 25tkm.
Ještě nebylo ani na 1. servisce
Nejsem si jistý, zdali častěji dolévám olej nebo kapalinu do ostřikovačů...
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
Já mám 2.0TDI 110kw a jak mě, tak kolegům žere 0,1 - 0,2/1000Km.
Nejhůř na tom je známý, který má 135kw verzi. Ten mezi výměnami dolil necelých 10 litrů. což jsou sice "jen" 3 desetiny litru, ale nebaví to.
Illegal only when police there, police not there habibi everything legal.
noveauticko: a co jako? Ty si myslíš, že firma si na auto nemusí vydělat? Že jí to dá někdo zadarmo? Musím tě asi zklamat - nedá. A že si to moje firma může dovolit? No, poslechl jsem Bureše a prostě makáme. Zkus to taky a nebudeš muset mít takové přitroublé posty.
Poruchovost TSI motorů s řetězem mne potkala víc než bych chtěl; žravost oleje TSI motorů také, ale to jsem nijak zvláště nepociťoval a žravost oleje TDI motorů mám stejně, jako u TSI. Klikovka šla mimo mne.