Ale jestli si chce tvůj táta ještě naposledy udělat radost novým autem, tak mu ho kup. Lidi by si měli občas udělat radost, i když to ekonomicky nedává smysl!
Presne tak to beriem aj ja. Takže už o tom nebudeme diskutovať.
Poznatky a záver z dnešného dňa.
Nissan:
Ešte raz sme sa previezli na Qashqai-i. Automat na predajni nemali, takže znova manuál. Tentoraz sme si dali aj mesto a diaľničný úsek. Spotreba vzrástla na 8 litrov! Inak dojem pekný ako včera.
Potom sme šli otestovať do predajne VW Golf Sportsvan.
A môžem povedať, že sme sa obaja rozhodli. Kupovať budeme Sportsvan!
Prečo? Zrejme najviac muziky za tie isté peniaze.
Povozili sme sa po meste, diaľnici a okreskách (20%/40%/40%) a priemerná spotreba bola aj v mojom prípade, aj v prípade otca cca 5,2 litra! Ale to nie je to hlavné. Sportsvan má v základe 15" disky a hrubšie gumy, takže tak nenatriasa, aj keď podvozok je skôr športový. Testovaný model bol 1.2 TSI (110 koní) 6M z radu komfort (plus komfort paket a rádio s 6,5" displejom a BT, plus adaptívny tempomat). Auto jazdilo úplne krásne, svižne a odozva riadenia podobne ako Qashqai, ale myslím, že ešte lepšia. Jazdilo dosť svižne. Otestoval som si aj adaptívny tempomat a poviem vám, je to paráda. Nemali tam verziu s automatom, ale automat DSG som si mohol vyskúšať na Passate. Viezol som sa na Passate!!! Pre mňa veľká udalosť. Verím, že tie displeje pred volantom bude mať do 5 rokov skoro každé auto - je to skvelé. A automat s adaptívnym tempomatom tiež.
Teraz už len musíme vyriešiť jednu dilemu. Zobrať s automatom alebo bez neho.
Verzia bez automatu nás výjde na 19 tisíc EUR (výbava komfortline, s balíkom Komport, s lepším rádiom a s adaptívnym tempomatom).
Verzia s automatom o 2000 EUR viac (resp. o 2700, lebo je to už nad 20 tisíc a kvôli poistke treba alarm).
Stále je to ale o 2 tisícky menej, ako by nás vyšlo CRV s najnižšou výbavou.
Rozdiel je ešte v tom, že kým manuál môžeme kúpiť aj v pondelok, automat bude až v lete. Ale to neriešime.
Tak a teď babo raď.  
