Mazda MX5 (Miata)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Spectral
Mistr volantu
Příspěvky: 756
Registrován: ned 09 říj 08:19

Re: BMW Divize

Příspěvek od Spectral »

PP: Nebyla, kamarád je nemocný a já jezdím i v létě se střechou nahoře :D
mmira: JJ, počasí vyšlo hezky, Mazda už je v garáži a bude čekat do jara na záběh a intimnější seznamování :)
Vrooom: Díky. Při nasedání u dealera to mělo najeto 2 km, a když jsem vysedal, tak 47 km, čili panenská jízda bez jakékoliv divočiny. Musím ale říct, že i z takové mini projíždky záběhovým tempem je cítit, jak je to krásně čitelné a je tam fantastické spojení mezi autem a řidičem (s výhradou, že volant je na omak na můj vkus hrozný, mám rád tlusté měkké volanty, a tady je opak).
Vrooom a Duke_Luke: Názory 'odborníků' jako vždy na blití. Lepší to ale nebude.
:ar!
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 15468
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od pavproch »

Sem to přešibnul do miatího vlákna
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 15468
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od pavproch »

Shodou okolností u konkurence vyšel testík miaty 2019 a chválí ji tam taky fest.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 529
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Jenyk »

Ahoj mazdaři, potřebuji poradit. Chci na Corvette C5 chytit přední značku nějak kulturně (vzorem je mi to na obrázku, to je ale na C6). Na německém vette fóru mi poradili přední držák z Miaty. Lezu po eshopech, ale moc se nechytám. Kde bych našel nějaký osvědčený? Je k němu třeba nějaký další upevňovací materiál?

Obrázek
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 414
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od _sulcik_ »

je to hnusný jak prdel, ale mysleli tohle.
https://www.ilmotorsport.de/en/mx-5-num ... ck-331/371

já bych osobně prolezl americký fóra, tam určitě řešili lidi, jak to přidělat.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 529
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Jenyk »

Prolezl jsem je. Evropská značka je jim fuk. Nikde nic. S tím z IL Motorsport někdo nějaká zkušenost? Jak se to chytá na auto? Na pásky zespodu?
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2688
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od jarka »

Přesně tohle jsem měl na autě, než jsem to na jedněch semaforech opřel do tažnýho jednoho důchodce :) . Pak jsem to přidělal trochu na prasáka - černý vruty přímo do plastu. Sice mě za to kámoš estét nepochválil, ale za mě je to významně hezčí.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
_sulcik_
Pan Řidič
Příspěvky: 414
Registrován: sob 05 zář 11:39

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od _sulcik_ »

Jenyk píše:Prolezl jsem je. Evropská značka je jim fuk. Nikde nic. S tím z IL Motorsport někdo nějaká zkušenost? Jak se to chytá na auto? Na pásky zespodu?
Na samořezky. Nevím jestli přesně tuhle, ale tvarově stejnou jsem měl, možná origo mazda, nevím. Na vette by sis to musel asi trochu upravit a dát tam takovou tu gumu na ochranu ostrých hran na plechu, aby sis nedodrbal nárazník.

No však já nemyslel evropskou, ale zajít na úřad, vyplnit žádost a nechat si vyměnit za US formát. Když to bude udělaný jako výměna za poškozenou nemění se číslo, protože starou odevzdáš. Pokud budou mít kecy, i přes to, že se jedná o US auto a EU formát tam prostě nepasuje, vysrat se na ně a jít na jiný úřad, někde se jim s tím nechce srát.

Chceš jeden z typů níže, záleží, co máš vzadu. 115 je 2x us formát, 116 je vpředu US, vzadu EU.

Typ 115 | osobní americký formát - malá 2 + malá 2 | 320 x 160 mm + 320 x 160 mm
Typ 116 | osobní americký formát - velká + malá 2 | 520 x 110 mm + 320 x 160 mm

ještě existují typy níže, ale ty vypadají blbě:

Typ 105 /2 tabulky o rozměru 280 mm x 200 mm – černá písmena a číslice na bílém podkladu

Typ 106 /1 tabulka o rozměru 520 mm x 110 mm a 1 tabulka o rozměru 280 mm x 200 mm – černá písmena a číslice na bílém podkladu


BTW už nějaký ten pátek nemusí být v TP vyjímka, pokud chceš značku vpředu vlevo. Jenom si to musí vyžadovat provedení vozidla, což C5 plní.
(4) Nestanoví-li § 33 jinak, tabulka s registrační značkou se umísťuje na silničním vozidlu vpředu a vzadu v podélné ose vozidla kolmo ke směru jízdy. Neumožňuje-li konstrukční řešení silničního vozidla umístění tabulky s registrační značkou v jeho podélné ose, umístí se tabulka vlevo od podélné osy. Tabulka s registrační značkou se na silniční vozidlo dále umístí tak, aby

a) její spodní hrana nebyla níže než 200 mm od roviny vozovky u přední tabulky a níže než 300 mm od roviny vozovky u zadní tabulky a
b) její horní hrana nebyla výše než 2 000 mm nad rovinou vozovky, neumožňuje-li konstrukční řešení silničního vozidla dodržet maximální vzdálenost 1 200 mm nad rovinou vozovky.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Uživatelský avatar
Jenyk
Mistr volantu
Příspěvky: 529
Registrován: úte 22 úno 11:04

Re: Mazda MX5 (Miata)

Příspěvek od Jenyk »

US formát nechci. Na čumáku C5 je ještě hnusnější, než evropský. Auto je navíc evropská verze, takže vzadu je také prostor na širokou značku. To dodržím. A když už na autě vpředu značka musí být, tak IL Motorsport je zatím favorit.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
Odpovědět