jarka píše:Motor v miatě, mi přijde jako celkem poctivá kovařina, žádný závodní citlivý nářadí. Takže bych to zas tak nehrotil, hlavně tam něco nalejt . Když jsem kupoval NB, tak jsem tam měl Mobil 5W40 a na to jsem bez problémů odjezdil dvě sezóny. Na příští sezónu mám v plánu pro sichr Mobil 5W50. Dostává to celkem čouda a na těch pár stintů na okruhu za rok se mi nechce řešit chladič oleje. Ale nějak extra jsem to nestudoval (výkonostní třídy jsou myslím stejný).
Mobil 5W-50 dávám taky, taky s tím nejezdím zrovna vyhlídkově, když už to vytáhnu
No vidíš, já zas nedokážu pochopit jak je většina lidí s těma dlouhýma převodama ve slabý miatě tak spokojená - a řadit přímo na přesné převodovce bez lanovodů je úplná balada . Mě i kombinace 6q + 4.3 na OEM rozměru gum přijde zbytečně dlouhá, před tím jsem měl 6q + 4.44 a bylo to tak akorát (vždyť jsi to řídil ). Ten převod stojí u jagyho dle eshopu 18k, Danymu ale jeden zbyl a nechá ho za 12k (teda jestli ho ještě má) - a umí ho i správně namontovat.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Jarka: Protože jsi zvyklej z polozávodního Civica . Já jsem po dlouhejch kvaltech v E46 docela spokojenej. Jsem zvědavej, jestli nám vyjde Ještěd třeba tento rok, když jsme propálili minulej
Ok, tak jako chapu ze kdyz presednes z korabu do lodky tak te to potesi , ale stejne vmax 200 mi prijde akorat. Aspon treba zkusime jak velky je rozdil v dynamice po zkraceni (tohle realny srovnani by me fakt zajimalo), pokud se ten jested podari... Myslim ze to dopadne - vidim to nadejne (pokud teda babicka prezije jarni ring ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
To víš stáří, člověk už nemůže spát . Si taky rád pospím, ale když srovnám 7h a 8:30 tak to už je zatracený rozdíl co se týká provozu. Pak je to ale dobrý ještě kolem oběda - tak zvolíme takový čas a klapne to .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).