Tak ja ich davam vzdy a vsade...raz sa mi stalo ze som na snehu este s byvalou 325i ho nedal a bolo to ako by mi niekto zatiahol rucnu brzdu...mal som co robit aby som nepozbieral zvodidla...
A to ze ich nedavaju niektori pretekarsky jazdci za plneho kalupu som si vsimol uz davnejsie...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
V rallye se meziplyn zkrátka moc nepoužívá a to ani u starých aut, kde se klidně řadí bez spojky úplně. Spousta lidí si na internetu na meziplynech zakládá, ale v reálu nejrychlejší řidiči co znám je prostě nepoužívají.
Právě sem u konkurence dočetl testík MX5 30th Anniversary a.... obsahuje samé superlativy jak co se týče motoru a jeho naladění (dvoulitr, posílený na 135kW), tak i podvozku a vůbec jízdy s ní.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Ceníková cena za Anniversaku je masakrální, asi bych oželel tovární tuning a šel do polskýho sálonu, kde podle ceníku je obyč ND z 2L za 700t - za 50t by dostala pěkný lehký kola, podvozek a lepší desky a bylo by to fajn vozítko .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).