Stránka 10 z 11

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: pát 02 říj 13:37
od honziss
M.Z. píše:
honziss píše:Toyota Supra 2.0 GR po prvnich 3500km: zatim vyrazne predcila ocekavani :D strucne:


- nenapadnost, koupil jsem si auto cerny aby na nem zanikly ty falesny zabry co ma vsude (to je ok) a cekal, ze bude nenapadny aspon trochu - tak houby, foti si me kdejakej vocas na pumpe, v zacpe, pred skolkou, u samosky.. x_x


:D neříkej, že tě to ani trochu netěší

Je to divny, vsechny moje predchozi auta byly prakticky neviditelny..

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: pát 02 říj 13:38
od honziss
Brus píše:
honziss píše:Toyota Supra 2.0 GR po prvnich 3500km: zatim vyrazne predcila ocekavani :D strucne:


- fake cukani prevodovky v rezimu sport



v tom je taky 8kvalt od ZF? Tohleto mě taky neskutečně sere. Oni tvrdí, že prý to lidi chcou x_x

Jj, pritom kdyz zaradis v normalnim rezimu manualne, tak je to stejne rychly, jen to necukne.

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: pát 09 říj 08:48
od pavproch
U konkurence vyšel srovnávací test Supry a Z4, oboje základní motorizace (foukaný 2-litr).

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: sob 10 říj 13:56
od honziss
V posledni z4 jsem sedel chvilku a jel asi 5 minut kolem baraku a rozhodne ma hodnotnejsi interier, bez debat. Ovsem taky za vyrazne vic penez. Motorizace 20i a 30i jsem zkousel v 3er a je to celkem slusny rozdil (dynamika, zvuk), silnejsi verze 2 litru v supre je proti 30i jeste pocitove rychlejsi, ale to bude spis tim, ze 3er je tezsi a utlumenejsi.

Hodne jsem toho najel se suprou 3.0i. Rozdil ve vybave pro me neni zasadni. Motor 3.0i je samozrejme rychlejsi a ma lepsi zvuk a prislo mi, ze rozumne ten rozdil ve vykonu clovek pouzije jen ve zlomku situaci. Dneska jsem brousil mokry okresky kolem rakovnika a zadkem si to hodi klidne na 4-5tku v rychlostech nad 100...na moje skills to je az az.

Rizeni a ovladatelnost ma jednoznacne lepsi 2.0, na staci 5 minut jizdy.

A furt to je +550tkc, coz neni malo..

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: sob 10 říj 13:58
od honziss
A ano, zakladni supra nema parkovaci senzory, ale je velka jak anglicak a ma kameru, zit se s tim da.

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: sob 10 říj 18:38
od M.Z.
Cenový rozdíl je brutální, asi bych taky zvolil 2,0

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: sob 07 lis 16:58
od Stepan
Teď mi cvrnklo do nosu info že 2021 bude nový BRZ / 86, přičemž se počítá se zhruba 250k turbem. To se jako už ví? Bude v Evropě / bude manuál? Internet je plnej balastu

honziss: základní supra má svor?...nemá, už to vidím.

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: sob 07 lis 17:44
od pavproch
AutoCar píše, že nový BRZ do EU eeeeeee

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: sob 07 lis 23:29
od Zajda
Co by taky dělali s 2,4 atmosférou na EU trhu. Už současné BRZ stojí nějakých 200 tis. na CO2 pokutách za prodané auto.
Ze stejného důvodu to zabalilo Jimny, auto s cenou 450 tis. co se teď v inzerci prodává za 700 jelikož už u nás nebude.
Swift a Ignis, auta s cenou 260tis zdražily spolu s kompletně překopaným slabším motorem a mild hybridem o 50 tisíc. Ani těch 90 nebo kolik gramů na km není dost málo, aby se z toho neplatila pokuta, když se předepsaný limit snižuje s hmotností. A to jsou reálně nejúspornější konvenční auta na trhu. Legislativní konec spalovacích motorů v EU už je blízko :-)

Re: Toyota obecně

PříspěvekNapsal: ned 08 lis 09:11
od honziss
Zjistim v toyote jestli bude gt86, protoze jeste v lete tvrdili, ze bude...

Ze nebude u subaru bylo predem jasny vzhledem k jejich modelum/emisim.