greg píše: ↑úte 28 úno 07:18
No a mohol si sa pridať k ľudom, čo raz budú svojim vnúčatám rozprávať, že kedysi stáli v rade na GR86
Neboj, ja im to raz pripomeniem, jak som "trpel" za volantom Multivanu. len aby si oni mohli vzadu velebit a my aj niekam mohli cestovat
HondaMan píše: ↑úte 28 úno 07:34
O kolik je dražší než Mulťák?
Vzhladom na dobre vztahy s predavajucim a zaroven podpisom kupnopredajnej som sa zaviazal k mlcanlivosti okolo ceny za ktoru presiel pod moje vlastnictvo...no povedezme ze prebehla v nasej domacnosti relativne rychla debata, ze ked uz mam tie prachy v ruke, na temu zda GR86, alebo Multak, no nakoniec som musel uznat, ze byt rok o Pande a nasledne prestupit este do mensieho auta nie je moc v sulade s planmi na spolunazivanie v domacnosti so Snehurkou
Vrooom píše: ↑úte 28 úno 08:26
Jo to GRko se povedlo, mě teda nemrzí, že jsem upřednostnil 140i. Oproti Z4 by to nebyl moc posun jízdně ...
Ale je fajn, že teď už to i slušně jede. 0-200 za 25.3 není špatný.
To jede skoro jako stará 130i
https://zeperfs.com/en/duel9287-1325.htm
Tak nezmesti sa ti tam moc pohodlne bicykel
Ale stejne by ma zaujimal tvoj nazor na nu, iked chapem, ako jedine auto by ta asi neuspokojila. Tak jak aj Muldix podotkol, ze potrebuje v zivote popri nej aj E39 M5, tak aj ty by si ju naplno mozno docenil skor ako doplnok k M140i, ako urcity protipol
A ja bych to mal asi stejne...ako jedine auto, bych si to nikdy nedokazal obhajit, ale ako vysnivanu dvojgaraz Multak a GR86?
Sign me in!