Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ
Napsal: pát 02 čer 07:17
Ale jinak obecne plati, ze zabava nemusi bejt jen v krutoprisnym sportaku: https://m.youtube.com/watch?v=w3BN28La2cI
Fórum pro náročné řidiče a majitele aut
https://forum.autoforum.cz/
Pro srovnani USA, CAN prodeje: Evropa, modre oznacene staty dohromady:x2005 píše:Loni se u nás pro něj rozhodlo 20 zákazníků (dle statistiky SDA), což je dvacetkrát více, než kolik se prodalo Toyot GT86.
Na adresu obou dvojčat občas slýchávám poznámky o nedostatečném výkonu, osobně jsem ale toho názoru, že jde spíše o nepochopení filozofie
Ale jistě, víc koní je tak nějak vždycky víc. Nicméně to, že má tahle malá blbůstka jen 130 koní, ji v mých očích nijak nediskvalifikuje, zejména ne na okresce. Ten svor by to chtělo, ale hádám, že půjde dokoupit z dvoulitru, který má stejnou převodovku. Jinak když dáš správný povel volantem, tak to jde utrhnout plynem i na suchu.jarka píše:charger: to sice jo, ale musíš jet vysokou nájezdovou rychlostí a neříkej mi, že by ses zlobil, kdyby šla v zatáčce na suchu utrhnout jen plynem jako na mokru . A bez svoru to je podle mě na prd. Co je sportovní to je věčná otázka, já to neřeším a sem tam sportovně jezdím i s naším rodinným Doblem 1.4 (drtit tohle auto na okresce je docela fajn ). Každopádně, kdybych si mohl vybrat tak bych volil kombinaci ukecaný lehký rwd (s váhou kolem 1t) a atmo motorem s výkonem 200-250ps. U těžších M-aut halt člověk potřebuje 300ps+.
S tym suhlasim, mna bavilo mozno viac jazdit s lancrom 1,8 (105kW, euro4) maximum co to dalo, bol to mozno vacsi zazitok ako s cuprou na pol plynu. Lebo keby som jazdil s cuprou maximum, tak tu teraz nepisem.Miha píše:Ne pro všechny je rychlost důležitá. Mám srovnání MX-5 NC s Astrou OPC a tam, kde s Miatou jedu cca 120 a naplno užívám radost z jízdy, tak s Astrou jsem jel cca 160 a spíše než o jízdě jsem přemýšlel, jestli bych v téhle rychlosti chtěl v případě krize hledat volný prostor mezi stromy. Určitě by šlo tehdy jet i rychleji.řidičBOB píše:charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.
Takže za mě je lepší jet pomaleji s občas rozhozenou zádí než rychle a efektivně. Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe