Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod Stepan » ned 28 kvě 11:08

Tak realiťáci jsou specifická sorta kreténů :D
2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3422
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod 911T » ned 28 kvě 18:42

Xaltotun píše:10k€ je nevelky priplatok?


Realne sa dneska da 370Z kupit nove za 35000 a to je rozdiel 5000e. Nadobudacia cena je ten najmensi problem. Problem je az to vypalne co u nas stoji prihlasenie.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 536
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod x2005 » ned 28 kvě 20:15

860 tKč proti 819 tKč už fakt není takový rozdíl......
https://www.nissan-cdn.net/content/dam/Nissan/cz/brochures/Pricelists/370Z_CZ.pdf
nissan-370z-akce.png
Uživatelský avatar
x2005
Letec
 
Příspěvky: 1291
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod 911T » pon 29 kvě 08:26

tak to uz fakt neni o com
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 536
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod charger » pon 29 kvě 08:44

Tak to tedy tisíckrát radši BRZ než Zetko. Velké těžké udušené auto, do kterého člověk musí nasypat 150 tis. aby se chovalo aspoň trochu jako sportovní stroj (stabíky, svor, sání, výfuk) a pořád to nebude ani z poloviny tak obratné a komunikativní, jako BRZ.
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
 
Příspěvky: 821
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod Stepan » pon 29 kvě 09:38

2x dvojlitr dýzl, 0,5x dvouapůla v turbu, šalinkarta a pěškobus.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
 
Příspěvky: 3422
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod 911T » pon 29 kvě 13:52

charger píše:Tak to tedy tisíckrát radši BRZ než Zetko. Velké těžké udušené auto, do kterého člověk musí nasypat 150 tis. aby se chovalo aspoň trochu jako sportovní stroj (stabíky, svor, sání, výfuk) a pořád to nebude ani z poloviny tak obratné a komunikativní, jako BRZ.


Tak neviem ci by som zrovna pri GT86 nazval 370Z pridusenym. :D Tazsie to je nezanedbatelne, ale za tie peniaze je to vyrazne viac muziky. Nemozem si pomoct.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 536
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod charger » pon 29 kvě 15:37

Jasně, GT86 má mrtvé střední pásmo, ale sériové 370Z nemá žádný zvuk, má mdlou odezvu na plyn, je to těžkotonážní GTčko, které mě na rozdíl od GT86 nebaví, na limitu je nečitelné a navíc se v něm blbě sedí. Přitom jak říkám, stačí několik úprav a rázem je to výrazně lepší... ale víc je to pro mě jen na papíře, ne v realu. ;)
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
 
Příspěvky: 821
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod jarka » pon 29 kvě 17:17

Sice jsem v tom nikdy nejel, ale zvenku na okruhu co jsem kdy potkal na mě vždy působilo jak popisuje charger - dost neohrabaně (a vždycky bylo dost pomalý - to ale mohlo být řidičema). A to překvapivě skoro všude, na brzdách v zatáčce a ani výjezd nebyl na ty koně žádná hitparáda. Jediný který bylo zajímavý tak bylo upravený závodní, ale to už je jiná story.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2317
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvekod 911T » pon 29 kvě 22:35

Nakoniec z toho aj tak vyjde ze obe auta su za 30 000 nezmysel, lebo je to suma, za ktoru sa uz da polahky kupit cayman. Sice jazdeny ale o svetelne roky inde vo vsetkom. Po kazdej vikendovej erzete mam chut napisat sudruhom do stuttgartu dakovny list. Dodnes sa tak nestalo len vdaka tomu, ze nevladnem nemeckym jazykom. :D Nechcem tu kecat mimo temu, ale neda mi to ked sa tu riesia tak zufale auta.
Mnohokrat som uvazoval cim je cayman tak jedinecny oproti vsemoznej konkurencii a vychadza mi to na niekolko atributov ktore sa snubili a vytvorili neuveritelne fungujuci celok. V prvom rade je to odladenie koncepcie motora pred zadnou napravou a podvozku. To auto je tak ovladatelne az je to nudne. Ovsem len pre niekoho, kto sa nekamarati s cistou stopou a nezacne sledovat rychlosti ake auto dosahuje aj na tych nasich polepenych cestach. Druhym uplne fenomenalnym aspektom je komunikativnost. Nezmyselne rychlosti auto nedosahuje vdaka dnes uz len priemernemu vykonu, ale vdaka tomu, ze clovek v kazdej sekunde presne vie co sa s autom deje, kolko ma ktore koleso gripu, kedy sa nedotacavost strieda s pretacavostou a po akom povrchu sa prave pohybuje. Toto je vec ku ktorej sa konkurencia ani nepriblizuje. A potom su tu druhotne veci ako famozne fungujuca prevodovka getrag a nevadnuce brzdy od bremba. Jedina vec, ktora autu kvoli hierarchii realne chyba a nutne ju potrebuje je svor. Inak je to jedno dokonale sportove auto na bezne cesty.
Povedzme otvorene, v reali vacsina majitelov atakovat limity nikdy nebude, lebo lezia az prilis daleko a ako hlavnu pridanu hodnotu tohto auta vnimaju skrz znacku, jej socialny status a show. Ono je to dane vyssou cenou. V skutocnosti je tam ale obrovske knowhow ktore stoji za kazdu mizernu korunu navyse. Nemozem si pomoct.
911T
Mistr volantu
 
Příspěvky: 536
Registrován: úte 06 pro 17:14

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků