Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26979
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od řidičBOB »

charger: no...nevím, nevím... 250k+ vs. Miata s řidičem za volantem ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2538
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Vrooom »

Zalezi hodne i na silnici, pokud to bude klikata okreska kde vytacis max za 3, tak i ta miata pojede solidne navic kdyz bude klikata tak tam bude hodne zatacek a rychlost prujezdu zatackou nebude vyrazne odlisna, asi malokdo si dovoli na okreskach jit tvrde na brzdy a dobrzdovat az do zatacky. Ono precijen casto nevidis co je na vyjezdu nebo i uprostred zatacky. Navic kdyz nekoho nasledujes tak je to o dost lehci, nez udavat tempo, takze proc by miata nemela stacit ...
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od charger »

Není problém onu trasu konkretizovat: Rožnov p.R. - Valašská Bystřice - Malá Bystřice - Vsetín - Ratiboř - Bystřice pod Hostýnem - Osýčko - Valašské Meziříčí - Rožnov.

Ono na rovince to samozřejmě nějakému Evu, M3, Méganu RS jede líp, ale na brzdách a v zatáčkách s Miatou člověk dotahuje. Holt tuna hmotnosti. A ani v přímce to na dané koně není marné, naopak, pro mě překvapení. A podobně to bylo v minulosti třeba s Twingem RS - opět, mnohem silnější auta na okresce nezmizí ;)

Při takových těch každodenních "soubojích" v provozu je ale výkon samozřejmě potřeba.
Ain´t nobody got time for that
eMJe
Pan Řidič
Příspěvky: 316
Registrován: ned 13 lis 10:30

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od eMJe »

charger píše:
řidičBOB píše:....já ale nemluvím jenom o dálnici ;-)
Miata je fajn, ale aby byla zábava komplet, je k tomu potřeba i krapet výkonu.
Tomu rozumím při každodenním ježdění, ale čistě na okresce to úplně neplatí. Ostatně minule mi s Miatou 1,5 neujelo nic. A to jsem se byl projet/poměřovat se slušně řízenými auty o výkonu 200-400 koní...
Suhlasim s Bobom. Nejde o to, ci ti nieco uslo, ale nebola by ta zabava o kusok lepsia, keby ma o 50 koni viac? Pre mna to pridava dalsi faktor kompetencie a zabavy, ze si skratka musis rozmysliet a vediet, ako velmi mozes pridat, aby ti neuletel zadok. To myslim v miate 1,5 tak casto riesit nemusis ;)
A pocit z dobre zrychlujuceho auta je tiez lepsi, ako z podpriemerne zrychlujuceho...
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26979
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od řidičBOB »

charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené ;-) Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od M.Z. »

Já nevím, s MX5 bláznama jsem v kontaktu furt a to, že nedokážou silná auta Miatě ujet, je čistě jen o řidiči. Navíc např. M2 je pro mě naprosto úžasná a na Miatu si ani nevzpomenu (ale připouštím, že až po výměně podvozku)
A když si Miaťáci zkusili M2, všichni by okamžitě měnili, jeden se dokonce rozhodl pro objednání M140i MT.
Ale jsme stejná krevní skupina, potřebujeme k zážitkům i výkon.
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2538
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Vrooom »

RB: Vratme se k puvodnimu "sportak je sportak" ... Tady je pekne znazorneno o cem je sportovni zadokolka. Takto se proste s hatchem jezdit neda :-) Cupra bude chtit asi dost neurvaly chovani aby se podivala za limit a stejne se jako predokolka neda za nim prilis ridit.

http://youtu.be/13xlLxVgiF8?t=240

Samozrejme pokud nekoho bere zrychleni a nezajima ho pohravani si na limitu a za tak to asi nemusi byt salek jeho caje.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26979
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od řidičBOB »

no, párkrát jsem byl v Mostě přítomen, když Cupru řídil Fulín a s tím, co jsi napsal, rozhodně nemohu souhlasit...
BTW: nemám iluze o tom, jak je potřeba se chovat k 1.5 (byť v zadohrabu), aby s tím začla být zábava. Na 99% povrchu tomu ani neutrhneš zadek pouhým přidáním plynu.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
janjan
Mistr volantu
Příspěvky: 616
Registrován: čtv 18 úno 09:15

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od janjan »

mě baví, jak si tady každěj koupí nějaký trochu míň mainstream auto a hned je to mistr volantu, bravurně zvládá jízdu za limitem, ví nejlíp, jak má jaký auto jet, řeší desetiny baru v pneumatikách, pozná 1 chybějící oktan v benzínu apod... :ymapplause:
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26979
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od řidičBOB »

nezáviď, kup si pořádné auto a pak budeš moct psát k věci....
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Odpovědět