Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Bond007 »

janjan píše:mě baví, jak si tady každěj koupí nějaký trochu míň mainstream auto a hned je to mistr volantu, bravurně zvládá jízdu za limitem, ví nejlíp, jak má jaký auto jet, řeší desetiny baru v pneumatikách, pozná 1 chybějící oktan v benzínu apod... :ymapplause:
Njn, nekdo si koupi audi a mysli si ze mu patri svet :D
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od M.Z. »

Janjan by nám všem jistě vytřel zrak, protože je nad věcí :(|)
Na kterém, nejbližším trackday tě máme očekávat, ať se něco přiučíme?
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2539
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Vrooom »

RB: jo na okruhu kde je plno mista se to bude dat rozhodit na hulvata ;-) A staci aby zaprselo a miata bude i se skromnym motorkem jezdit bokem. No a i z recenzi vyplyva, ze je jizda v kupre spis efektivni nez efektni :-)

Jo audi asi bude vrchol pozitku z jizdy.

Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 26980
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od řidičBOB »

záleží v jakém Audi...ono bude asi krapet rozdíl mezi S1 a S6 ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3453
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od honziss »

Rozhodit a povodit bokem Cupru na normalnich silnicich v provozu jde jen velmi tezko. Pravda, zadek na ubrani v zatacce reaguje celkem vesele, ale neurve se. S cuprou je vetsi zabava kdyz je grip, prenese vykon na silnici a muze se v zatackach oprit do gum.

Oproti tomu s MX5 pujde na mokru driftit kazdej kruhac a krizovatka.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
Miha
Autoškolák
Příspěvky: 24
Registrován: čtv 04 dub 15:45

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Miha »

řidičBOB píše:charger: já se nepřu...jistě, ta Miata zábavná je...ale když u svého GR vypnu ESP (OFF zcela), tak 380k na výjezdu ze zatáčky je prostě 380k a néžené ;-) Tlak na plyn, tlak do sedačky...dvojka, trojka, dvojka...a tak pořád dokola. Tady u nás je taky docela dost klikatých a kopcovitých okresek. A fakt si nemyslím, že bych Miatě na trati, kterou taky znám, neujel i v těch zatáčkách... Ale možná se pletu.
Ne pro všechny je rychlost důležitá. Mám srovnání MX-5 NC s Astrou OPC a tam, kde s Miatou jedu cca 120 a naplno užívám radost z jízdy, tak s Astrou jsem jel cca 160 a spíše než o jízdě jsem přemýšlel, jestli bych v téhle rychlosti chtěl v případě krize hledat volný prostor mezi stromy. Určitě by šlo tehdy jet i rychleji.
Takže za mě je lepší jet pomaleji s občas rozhozenou zádí než rychle a efektivně. Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe :)
Uživatelský avatar
Lachende Bestien
Letec
Příspěvky: 1931
Registrován: sob 18 čer 15:13

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Lachende Bestien »

Miha píše: Když mě někdo dojede, rád ho pustím před sebe :)
Obrázek

Jinak za sebe souhlasím - 150 koní, zadní náhon, poměrně úzký profil pneu a kvalitní podvozek by mi na hraní též bohatě stačilo.
Ale kdo ví, být třeba majitelem těla o hmotnosti blížící se 150 kg, měl bych názor opačný.
S americkým svazem na věčné časy a nikdy jinak!
SS americké - náš vzor!
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
Příspěvky: 805
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od charger »

Tak jasně, není zábava jako zábava, mě už ten zátah v přímce moc nebere. Nicméně Miata 1.5 bez svoru umí bokem i na suchu do kopce :)

Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od jarka »

charger: to sice jo, ale musíš jet vysokou nájezdovou rychlostí a neříkej mi, že by ses zlobil, kdyby šla v zatáčce na suchu utrhnout jen plynem jako na mokru :) . A bez svoru to je podle mě na prd. Co je sportovní to je věčná otázka, já to neřeším a sem tam sportovně jezdím i s naším rodinným Doblem 1.4 (drtit tohle auto na okresce je docela fajn :) ). Každopádně, kdybych si mohl vybrat tak bych volil kombinaci ukecaný lehký rwd (s váhou kolem 1t) a atmo motorem s výkonem 200-250ps. U těžších M-aut halt člověk potřebuje 300ps+.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
Zajda
Letec
Příspěvky: 1872
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Toyota GT 86 / Subaru BRZ

Příspěvek od Zajda »

Tak nekteri by rekli ze jen pri rozhozeni setrvacnosti je to opravdu drift, ne powerslide :) Vzpomnel jsem si na video z Best motoringu, soutez JPN vs USA tymu v driftovani se seriovou NC. Za USA tam byla krome (myslim) Pastrany nejaka asiatka co trat krasne proklouzala ve svem drift specialu, ale v kolebajici NC bez vykonu vubec netusila co ma vlastne delat a koncila v hodinach na ruzny zpusob.
《》
Odpovědět