Stránka 23 z 23

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře 14:17
od Lachende Bestien
Já sice nepatřím k cílové skupině potenciálních zákazníků, ale i tak by mě zajímalo, nakolik by přidání turba (nebo kompresoru?) změnilo charakter jízdních zážitků - výkonová špička by vytvářela problémy, nebo nástup kroutícího momentu v pro "závodníky" příliš nízkých otáčkách? Nežádoucí změnu zvuku motoru?
Každopádně za naprosté minimum v oblasti "sportovně" použitelných N/A motorů považuju 4-válec (ještě lépe 6-válec pro hladší chod) - 2-litr s výkonem aspoň 250 pFerdů v co nejlehčím autě.
V běžných civilních verzích aut si ale člověk stejně nikdy neužije jako ve speciálech na okruhu nebo uzavřených tratích obecně, navíc zbytečně riskuje své zdraví a mnohdy i zdraví ostatních.
Nic proti, ale mi osobně MX-5/BRZ díky podprůměrné motorizaci a "sportovnímu" designu kastle připomínají skoro až k zemi ospoilerované a okřídlené oktáfky/golfy vybavené nějakým základním sazometem.
Hore huj,
dole fuj.

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře 17:06
od jerry
Podle tvé teorie by v 70. a 80. letech tuhle podmínku nesplňovala ani tehdejší ikonická auta. Protože prostě ten výkon 250 PS neměla. A opak byl pravdou.

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře 18:56
od řidičBOB
To byla jiná doba... :-)

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře 20:53
od Zajda
Na zábavu výkon až tak potřeba není, ale pro volnou cestu je občas potřeba předjet třeba vláček ignorantů nalepených na sebe, oscilující mezi 70-100 km/h za diskotéky brzdových světel .

Jsem vycvičený ze slabých aut, takže s 200 atmosférickýma koňma Hondy se mi polospící účastníky provozu předjíždí jedna radost. Akorát konkrétně u Toyobaru jsem navnímal že jsou ty koně trochu chromé a místy zabité nenavazujícími kvalty.

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře 21:14
od Lachende Bestien
S přirovnáním k sazometným tuzerským výtvorům jsem to možná krapet přepísknul a rozhodně jsem neměl v úmyslu kazit radost z užívání těchto hraček jejich majitelům nebo jakkoli kritizovat jejich volbu.
Jen mě prostě zaráží zvolená motorizace, podle mě taková dnešní "obyčejná" malá 4-válcová 1,6 s turbem by byla prostě výrazně odlišná kávička, nemluvě o dvoulitru, a celkové náklady na výrobu by se zvýšily jen naprosto minimálně. U kompresorů si nejsem jistý, třeba dochází k nějakým komplikacím při jejich implementaci do těchto malých objemů; navíc jejich kvílení fakt nemusím, i když se jistě najde celá řada příznivců tohoto "atraktivního" zvuku. :ymhug:
Jak jste @Jerry přišel na srovnání s ikonickými auty 70. a 80. let jsem ovšem moc nepochopil, nejspíš proto, že jako "později narozený" nechovám v mysli sentimentální vzpomínky na události z této časoprostorové výseče.
Mnou zmiňovaný "nedostatek" výkonu je samozřejmě jen velmi povrchní názor, navíc nepodpořený vlastními zkušenostmi s řízením MX5/BRZu.
No a majitel může vždycky na (menší) kola nahodit nějaké levné čínské žiletky, čímž relativní nedostatek výkonu bohatě vykompenzuje. ;)

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: čtv 26 bře 22:13
od Stepan
Problém porovnání s 70s a 80s je v tom, že tehdejší "běžná" auta neuměla 200km/h na počkání, provoz byl předpokládám obecně pomalejší a tak jakýkoliv "ikonický" sporťák prostě stačil.
Prostě nechci dát 800 litrů, sedět na zemi, mít absolutně nepraktický auto a pak mít problém předjet "z vláčku" 2 auta najednou, nedejbože když mi trouba v octavce přidá...
Na druhou stranu BRZ je prostě přesně to, co má být. Budget na pořízení a hlavně na provoz sporťák. Oproti tomu, co se dá koupit za stejný prachy nový, budou provozní náklady výsměch. S nějakým 2.0T a 300k už by to tak levný na provoz prostě nebylo. Ale zase by se to aspoň prodávalo. :D Uvidíme, co bude říkat honziss na GT86 2.0T. Supra, nebo tak nějak se tomu říká :))

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: úte 30 čer 18:55
od Snowman000
Aaaaah skoda ze uz nemam to XVcko... :|
https://www.autoforum.cz/predstaveni/fo ... sne-jmeno/

Re: Subaru obecně

PříspěvekNapsal: úte 30 čer 20:32
od _sulcik_
souhlasím s výše zmíněným. BRZ/MX-5 by stačilo v případě že jsem na silnici sám a můžu jet pořád na limitu, ale je spousta zatáček do kterých nevidím/neznám,mohlo by něco vyjet nebo potřebuju rychle předjet, abych si užil svůj oblíbený úsek a to s podmotorovaným autem nejde.
Paradoxně zastávám názor, že na okresku je potřeba silnější auto než na okruh, protože na okruhu jsem si užil hodně zábavy i se Scalou 1.0 TSI, ale na okresce mi MX-5 NB 10AE k zábavě nestačilo...