Já sice nepatřím k cílové skupině potenciálních zákazníků, ale i tak by mě zajímalo, nakolik by přidání turba (nebo kompresoru?) změnilo charakter jízdních zážitků - výkonová špička by vytvářela problémy, nebo nástup kroutícího momentu v pro "závodníky" příliš nízkých otáčkách? Nežádoucí změnu zvuku motoru?
Každopádně za naprosté minimum v oblasti "sportovně" použitelných N/A motorů považuju 4-válec (ještě lépe 6-válec pro hladší chod) - 2-litr s výkonem aspoň 250 pFerdů v co nejlehčím autě.
V běžných civilních verzích aut si ale člověk stejně nikdy neužije jako ve speciálech na okruhu nebo uzavřených tratích obecně, navíc zbytečně riskuje své zdraví a mnohdy i zdraví ostatních.
Nic proti, ale mi osobně MX-5/BRZ díky podprůměrné motorizaci a "sportovnímu" designu kastle připomínají skoro až k zemi ospoilerované a okřídlené oktáfky/golfy vybavené nějakým základním sazometem.
Hore huj,
dole fuj.