Lachende Bestien píše:Mě by každopádně ještě zajímalo, na základě čeho jste se nakonec rozhodla pro pořízení 14 let starého, v nízkých otáčkách klepajícího smradometu (dieselu) s 240 tkm najetými na údajně ještě původních rozvodech.
"Neodolatelně" nízká cena a vidina onanování u hodnoty průměrné spotřeby smradliva na displeji?
Ještě mě napadá seřízení ventilů, ale netuším, jestli se to provádí u vaší konkrétní motorizace.
Docela mě překvapilo, že se tyto úkony prováděly např. ještě u nějakého cca 2010 prodávaného turbodieselu od Micubitchi. Já se zjevně mylně domníval, že se podobné věci řešily naposledy u stodvacítek.

Smradomety, jak jim říkáte, si budu pořizovat tak dlouho, dokud na trhu nějaké budou. 240t pro smradomet není zdaleka konec životnosti, své poslední auto jsem prodala s nájezdem 360 t a jestli neshnije auto, tak ten motor 500 ujede. Každopádně potřebovala jsem čtyřkolku s tažným min. na 2 t bez DPF filtru (čímž se výběr hodně zužil), přijatelnou spotřebou, auto které bude jak pracovní tak osobní, pohodlné na cesty (první auto ze kterého opravdu nebolí záda). Žádný vrak do lesa, který nemá ani klimatizaci, zároveň nic s jízdníma asistentama a dalšími elektronickými zbytečnostmi. A že si kupuju jetý auto, do kterýho nasypu peníze mi bylo jasný. No a nízká cena u toyoty zrovna nehrozí, to jsem si mohla za polovic pořídit třeba Sorento

nebo xtrai s tím šíleným interierem......
Tipuju to na rozvody, i když, být to rozvodama mělo by to klepat pořád né jen někdy.....a jestli se seřizujou ventily to nevím