Stránka 2 z 2

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: pát 21 srp 20:08
od deasuncz
To myslím také. Jak píšu, bylo to poprvé za 3 roky. Ale myslím proč případnou brzkou návštěvu servisu. Kvůli právě těm brzdám?

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: pát 21 srp 21:07
od M.Z.
Pokud jedeš krpál, kde předokolka nonstop hrabe, tak trí celý pohon, spojka, poloosy a ve finále i systém přibrzďování kol, čili brzdy. Pokud to bylo jednou, tak se nic nestalo, ale při pravidelných jízdách, by brzo něco odešlo.

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: sob 22 srp 00:43
od deasuncz
Díky za info. A ne, není v plánu to opakovat.

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: sob 22 srp 17:47
od abgx1
je to uplne bezna vec, kazde bezne auto bude takto smrdiet po podobnej aktivite

chces od auta takmer plny vykon ale skoro stojis na mieste = skoro ziadny prietok vzduchu, vsade sa hromadi teplo, nahrievas vsetko plastove a gumene pod kapotou

keby si siel trosku dalej tak ho urcite aj prehrejes

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: ned 23 srp 00:17
od deasuncz
A projev přehřátí?
Ale kontrolka teploty byla v klidu. Ale ta s tím asi nemá nic společného, co? :D

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: ned 23 srp 09:26
od abgx1
ukazovatel teploty chladiacej kvapaliny zacne stupat nad beznu prevadzkovu teplotu (stred, nad 90°C)

cervena kontrolka teploty sa rozsvieti az pri 120°C, ale to je uz bod kedy uz mas okamzite zastavit


btw, ak to zacne stupat nad 90, tak dost pomaha pustit kurenie v aute naplno... sice ti bude horuco, ale motor to chladi statocne :D

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: ned 23 srp 19:11
od deasuncz
Takže jde o kontrolku. Ta se ale vesměs ani nehla, takže v pohodě :D

Díky, za info

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: ned 23 srp 19:59
od lampa
Pred par dny jsem absolvoval neco podobneho. I kdyz asi vic hardcore (sutrovity kopec dlouhy cca 50 metru bylo nutne cely vyhrabat s vypnutym protiprokluzem, protoze ten mi auto v pulce zastavil, tak moc to hrabalo a rozjet se samozrejme neslo). Pricina smradu muzou byt taky spalene gumy. Jinak by me zajimalo, proc je hrabani skodlive? Kdyz se kola toci na prazdno tak na ne pusobi mensi sily...

Re: Hyundai i30 2. generac - Smrad při jízdě do kopce

PříspěvekNapsal: ned 23 srp 20:19
od abgx1
Naprazdno by sa tocili ak by si ich mal vo vzduchu

Takto sa do pohonu prenasaju rany a trhanie, na co nebolo ziadne cestne auto stavane