Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Lumix56 » pon 26 bře 20:57

Za svůj řidičský život jsem vyzkoušel řádku vozů různých značek, tím posledním je aktuálně Civic 10. generace verze sedan - s převodovkou CVT. S automaty jezdím od r.2007, proto jsem ani nyní neuvažoval jinak. I když se všechny recenze točí paradoxně kolem HB, osobně mi přijde sedan zajímavější. Je tišší, o 13 cm delší, má lepší audiosystém s více reproduktory, vůči HB má větší kufr. S motorem 1,5L (182k) v kombinaci s CVT a celou řadou bezpečnostních asistentů poskytuje svižnou, komfortní a zábavnou jízdu po okreskách i po dálnicích. A hlavně: nemá tolik diskutované a některými kritiky odsuzované velké plastové placky na náraznících, které ale i se zadním křídlem ke sportovnějšímu HB patří.
Přílohy
PSX_20180325_112729-1725x976-1293x732.jpg
Civic 10.g - sedan
Uživatelský avatar
Lumix56
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23 bře 10:17

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Xaltotun » úte 27 bře 16:37

A kolko sekund po zoslapnuti plynu zacne auto s tou CVT akcelerovat?
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Uživatelský avatar
Xaltotun
Autoškolák
 
Příspěvky: 68
Registrován: stř 21 pro 23:50

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Lumix56 » úte 27 bře 19:37

Nejsem ten, který se stopkami v ruce ověřuje to co uvádí výrobce. Papírově zrychluje z 0 na 100 km/hod. rychleji než manuál. Výrobce udává u CVT 8,2 sec, u manuálu 8,6 sec. Nemám důvod nevěřit pravdivosti těchtu údajů. Automat je v neustálém záběru a reakce na sešlápnutí plynu je okamžitá. Motor udržuje otáčky odpovídající danému jízdnímu režimu, stylu jízdy a rychlosti vozu. Tomu odpovídá i zrychlení. Turbo zabírá již od nízķých otáček , pocitově se tedy motor jeví jako atmosférický s mnohem větším obsahem, co dále podtrhuje i hluboce laděný výfuk. Pro sportovnější jízdu má pádla řazení pod volantem a režim S.
Uživatelský avatar
Lumix56
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23 bře 10:17

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Eda » úte 27 bře 20:05

obe maji 8.2 podle stranek Hondy. I tak me to prijde moc na ten vykon kdyz to srovnam s oktavkou, mazdou. Naopak Focus je jeste pomalejsi
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Eda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 388
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Lumix56 » úte 27 bře 20:17

V katalogu pro sedan je to jak jsem uvedl: Executive 8,2/8,6sec, Elegance: 8,1 / 8,5 sec a Comfort 8,1/ 8,4 sec.
Katalog sedanu (pdf) je na stránkách Hondy ke stažení.
Naposledy upravil Lumix56 dne úte 27 bře 20:38, celkově upraveno 1
Uživatelský avatar
Lumix56
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23 bře 10:17

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Eda » úte 27 bře 20:32

Mas recht, ja sem se dival jen na 5D, nenapadlo me ze to ma sedan jinak. Nechapu ze sedan s CVT je rychlejsi a 5D v zakladu je stejne manual i CVT
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Eda
Pan Řidič
 
Příspěvky: 388
Registrován: úte 10 kvě 11:14

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Xaltotun » stř 28 bře 13:48

Papier znesie kadejake udaje. TSI su rychlejsie pri takom vykone, ale 1,5 turbo od hondy je podla vsetkeho vyborny motor, uvidime spolahlivost. Preto sa pytam na tie akceleracie s CVT, lebo moja druha volba bola Subaru Levorg a tam sa bezprostredne po zoslapnuti plynu vdaka CVT prevodovke nedialo nic, az v nejake tretej sekunde to vypalilo v spolupraci s paradnym AWD.
Ja by som inak civic sedan bral, keby som teraz kupoval auto, executive 1,5T s manualom.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Uživatelský avatar
Xaltotun
Autoškolák
 
Příspěvky: 68
Registrován: stř 21 pro 23:50

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Lumix56 » stř 28 bře 15:43

Octávku jsem měl naposled v 2007 (2.0 TDI PD). Vadil mi kravál motoru, nepohodlné sedáky. Nástup turba byl nečekaný- nic, nic a pak najednou auto vyrazilo. Nevím jak to mají vymyšleno Japonci, ale v Civiku nastupuje turbo snad již od volnobehu nebo co. Turbokopanec se prostě nekoná, motor podavá potřebný výkon již od rozjezdu a zrychlení je velmi plynulé, jako v tramvaji, jen o "neco" rychlejší.
Uživatelský avatar
Lumix56
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23 bře 10:17

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod hranol » stř 28 bře 18:32

za chvíli budu mít už rok též sedan v automatu, skoro 20.000 najeto. pořád mě baví, každá jízda. řídím sám i s pomocí asistentů. pár pzn. cvt funguje jako normální automat - přidávám plyn, drží cca 2000 a bezjakýhokoliv trhání zrychluje, sešlápnu do půlky, otáčky 4000 a zrychluje svižně, zašlápnu do podlahy, otáčky nevím, spustí se peklo. stejně bych neřekl, že reakce na plyn je okamžitá, tak 1/4 sec, turbo chce čas. je možné si podpádlovat a pak to reaguje hned. s čím nesouhlasím je výfuk, je otravný, zní, jak umělý dízl, nejradši bych ten rezonátor vytrhl. vyhovuje mi minimalistický displej pod volantem s příjemnou grafikou
hranol
Spolujezdec
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 28 bře 18:13

Re: Honda Civic 10. generace - jak se s ní jezdí

Příspěvekod Lumix56 » stř 28 bře 19:15

Věc názoru: mě to zadunění přijde jako od mnohem většího motoru zakončeného pořádnými laufy. Není třeba to dále amatérsky tunit. Ale jinak si taky užívám každou jízdu. Prostě- Civic se povedl.
Uživatelský avatar
Lumix56
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 14
Registrován: pát 23 bře 10:17

Další

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků