Lexus (a jeho evropska anabaze)

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod goes » pát 18 lis 10:53

No skoda no, jeste jsme si zase mohl poslechnout jak ti funguji baterky :)
Uživatelský avatar
goes
Elektro Expert
 
Příspěvky: 2687
Registrován: stř 16 úno 10:55

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod charger » pát 18 lis 13:48

lexus píše:
To je myslím dobrej názor..tak do půlky. Já si zase myslím, že objektivní test by profesionální žurnalista psát měl.. tzn. posuzovat auto především dle jeho určení a cílové skupiny zákazníků. Subjektivní pocit může samozřejmě sdělit. Ale ne napsat nesmysl o autě, ve kterým ani neseděl..to pak posunuje kvalitu webu spíš k hospodským povídačkám..což je škoda. Protože jinak se mi to tady docela líbí.


Posuzovat vůz dle jeho určení je samozřejmě základ, to souhlasím
Ain´t nobody got time for that
Uživatelský avatar
charger
Mistr volantu
 
Příspěvky: 821
Registrován: úte 08 bře 10:03
Bydliště: ČR

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod Syčák » stř 23 lis 10:54

K těm testům - ty takzvané nezaujaté testy nemám rád, protože se z nich nic nedovím. Každé auto je pak vlastně dobré, protože v dané třídě, ceně a tak dál to funguje. Konstruktéří prostě vědí co dělají a za jakým účelem. Nejlepší pro mě je,když znám způsob hodnocení konkrétních redaktorů. Z toho si dokážu udělat názor na většinu vozů. Když redaktor A, který je rozený závodník, napíše o autě (IS-F), že se sapnutým ESP se s tím nedá jezdit a že je to celé měkké a vůbec - M3 je jinde, rozumím tomu v kontextu s technickými parametry tak, že to je např. velmi silné a rychlé auto pro někoho, kdo s ním chce jezdit i delší štreky a když se mu zlíbí, dokáže i na klikaté silnici cestovat velmi rychle a skoro každému ujet a vypínání ESP považuje za zbytečné riziko. Řidič, který hledá v podstatě spíš závodní speciál s homologací do běžného provozu z toho tím pádem vytuší, že M3 pro něj bude lepší volba. U redaktora se zálibou v luxusních vozech s důrazem na komfort lze dělat závěry podobným způsobem. Důležitá je pouze konzistentnost názorů těchto lidí osob. Když se řekne, že něco má v této kategorii dobrý podvozek, je to velmi zavádějící.
Uživatelský avatar
Syčák
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 22 zář 12:51

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod aikoN » stř 23 lis 13:31

Jo, tak by to šlo, kdyby se na každé auto sešlo více názorů. Když bude auto recenzovat pouze redaktor závodník, tak bude jeho informace o vozidle z velké části relevantní jen pro řidiče závodníky.

Pokud tedy někdo testuje auto sám a jiný pohled nebude, měl by se spíš než na svůj subjektivní vkus zaměřit na to, pro jaké účely je auto postaveno a zda je plní dobře. Kdybychom to totiž hnali do extrému, tak redaktor závodník, který dostane na test třeba Citroen C4 picasso nebo Renault Espace, tak o nich ze subjektivního hlediska nemůže napsat nic dobrého - těžké, nedotáčivé, měkké,... Znamená to snad, že je to špatné auto? Pokud by na rodinu a komfort založený redaktor dostal do ruky M3, zase ho bude pomlouvat, že je to má malý kufr, málo místa pro posádku, moc to žere, tvrdý podvozek... Snad se mi podařilo vyjádřit mou pointu.
Rychlost zabíjí!
Uživatelský avatar
aikoN
Mistr volantu
 
Příspěvky: 950
Registrován: stř 16 úno 18:32

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod Syčák » stř 23 lis 18:04

Když jsem četl kritickou recenzi na Clio V6, jako že nevypočitatelné, nečekaná divoká přetáčivost, nebezpečné nalimitu a další postřehy, bylo z popisu těch "špatných" vlastností jasné, že to je asi fakt dobrá kára, nebo minimálně že stojí za prozkoumání (tedy pro mě osobně). A nemyslím si, že ten recenzent je trouba. Jen mu takovéto stroje nic neříkají, ale i tak mi poskytl dost důležitých informací.
Uživatelský avatar
Syčák
Adept autoškoly
 
Příspěvky: 16
Registrován: čtv 22 zář 12:51

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod HondaMan » stř 23 lis 18:38

Problém Clia V6 je ten, že se takto chová i ke zkušenému řidiči ;)
Image toho auta je asi 100x lepší než realita.
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 2923
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Lexus a jeho evropska anabaze

Příspěvekod pietro » stř 06 čer 05:47

merlin píše:Mal som IS 350 a podarilo sa mi ho uspesne vratit, len som podpisal mlcanlivost na vsetky okolnosti... ;)


Ahoj.
Můžu se zeptat - Měl si špatné zkušenosti s tou IS 350?
V současné době uvažuji o koupi IS 250 nebo IS 350.
Víte někdo nějaké pro a proti? Máte někdo osobní zkušenost?
Díky za info.
pietro
Dítě v autě
 
Příspěvky: 1
Registrován: stř 06 čer 05:41

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod pavproch » stř 06 úno 09:20

citace z testu GS 250 by -pj-:

Když na rovince mezi dvěma auty jedoucími ve vašem směru jede někdo proti, pochopitelně si vše naplánujete tak, aby protijedoucí auto minulo a vy jste pokračovali do levého. Nic těsného, žádný ostrý manévr, ale klidné přesunutí se do druhého pruhu desítky metrů za autem před vámi. Uděláte to, a jak se autu blížíte, ozve se procrash s příkazem Brake!, tedy brzděte. To samozřejmě neuděláte, proč také, před vámi jede jedno auto, které s ohromným nadhledem míjíte, proti nikdo, vy už jste navíc skoro úplně v levém pruhu. Přesunete se do něj zcela a v tu chvíli to přijde - už na úrovni auta napravo se vozu zmocní panika, nahodí plné brzdy, přitáhne bezpečnostní pás a myslím, že i sáhne do řízení. A k tomu ječí jak blondýna pod kudlou Normana Batese.

Nechápajíc co se děje najednou bez vlastního přičinění ostře zpomalujete v levém pruhu vedle auta po pravé straně a nemůžete s tím dělat vůbec nic. Dáte plný plyn, opakovaně a nic se nestane. GS zabrzdí až na rychlost citelně nižší než u předjížděného auta a pak se vám znovu milosrdně svěří. V tu chvíli se tak akorát můžete vrátit do vlastního pruhu a přemýšlet nad obsahem sprostého dopisu v japonštině.

Když se mi to stalo poprvé, nikdo proti daleko nejel a maximálně jsem vypadal jako panikařící blbec pro všechny kolem. Hodně mě to ale vystrašilo, ta absolutní bezmoc... Okamžitě jsem hledal, kde se dá tenhle smrtící stroj vypnout, ale neuspěl jsem. Později jsem na vůz dával větší pozor, abych se tomuto riziku nevystavoval znovu, po pár dnech se to ale ve velmi podobné situaci stalo podruhé. Tentokrát ale jelo auto proti, třebaže zprvu dost daleko, ale než GS zpomalilo a vrátilo mi řízení, byl rázem hodně blízko a měl jsem skutečně co dělat, abych se včas vrátil zpět. A to ani nedomýšlím, co by se stalo, kdyby někdo předjížděl za mnou, něco podobného by nemohl čekat a jistě by do mě naboural. Kdo ví, jestli by pak byl prostor vůbec něco udělat před blížícími se auty v protisměru...


Ty woe... 8-x

jinak jako obvykle: :ymapplause: pro -pj- za test auta co je testem auta a ne snůškou opsaných marketingových blábolů
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 13874
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod acer.t » stř 06 úno 10:14

btw: kdo by se chtěl podívat tak na Smíchově je Lexus LFA

Obrázek
Bond007 píše:
premyslel jsem co uprimneho napsat... vyslo mi - jste vazne kurvy ;-)
PJ o 1M:
Na rovinkách jako by se ji nelíbilo, do zatáček se ale pokládá ochotněji než dámy z E55 do postele.
Uživatelský avatar
acer.t
Moderátor
 
Příspěvky: 826
Registrován: pon 07 úno 22:52

Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)

Příspěvekod radohanno » pát 27 pro 15:42

:))
Přílohy
6c7e9c54071004143764b7962a1e1406.jpg
radohanno
Spolujezdec
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř 27 bře 19:54

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků