Suzuki obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » čtv 11 črc 11:12

Novou generaci jsem jen viděl z venku a v testu, ale předpokládám, že technologie podobná (jednoduchá) a menší hmotnost, takže to asi nebude špatný.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2234
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod Zajda » čtv 11 črc 13:46

:@) Jsem zvědavý na dojmy někoho kdo si ta auta vyzkouší po sobě, já to mám zkreslene odstupem.

Z mých mlhavých vzpomínek na Sport 1,6 100kW není nejnovější 1,2 dynamicky až tak daleko, jak by se dalo čekat. Rozdíl váhy je totiž přes 100kg. Motor 1,2 má brisknější reakce. Ale zase podvozek Sportu je v jiné lize, stabilnější i pohodlnější zároveň.
No, škoda že nový Sport nemá prostě větší verzi toho K12 motoru.
Vorsprung durch traktor & riced out MPV
Uživatelský avatar
Zajda
Mistr volantu
 
Příspěvky: 952
Registrován: ned 04 lis 03:01

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod denis » čtv 11 črc 19:37

Tak dnes som vyskúšal 1.6 100kw a (1.0BJ 82kw ako spolujazdec).
Jazdím v Opel Corsa C 1.4 16V 66kw, tak pre porovnanie vychádzam z neho.
Swift Sport 1.6: pozícia za volantom/výhľad z auta sa mi nepáči kvôli vysokej kapote, ale možno je to iba o zvyku.
Zvuk na voľnobehu takmer žiadny. Plyn bol prekvapivo citlivý, spojka zaberala na vrchu takže prvý rozjazd bol zaujímavý (v premávke mimo obce) :D
V nízkych otáčkach som mnoho výkonu nečakal ale od tohto predsa trochu viac (cca do 3000). Ako, ide to, ale absencia zvuku tomu pocitovo dosť uberá. Ďalej je to čím vyššie tým lepšie, ako výkonom tak aj zvukom, a to všetko až k hranici 7000 :)
Sedadlá to má viac než dobré, aj vzadu celkom OK (až na to, že to bol trojdverák). Kufor som videl na fotkách, vedel som, že je malý, ale naživo je ešte menší. Ale to snáď nikoho neprekvapí.
Riadenie presné, bez vôle, prevod celkom strmý. Zo spojky som mal pocit, že je pred smrťou, pretože zaberala na posledných centimetroch, ale inak ľahko ovládateľná.
Brzdy brzdia, asi.. nejak som to nehnal, predávajúci sedel vedľa mňa a nie je to nadšenec. Podvzok príjemne prekvapil komfortom na 195/45r17 pritom je stále velmi tuhý. Ale všetky ovládacie prvky sú na môj vkus preposilované, radenie mi pripomína môj Logitech k PC. Asi preto, lebo na mojej corse cítim všetky synchróny :D asi to mi pomáha učiť sa medziplyny s dvojitým vyšlapovaním.
Nový Swift 1.0 Boosterjet 82kw 5M:
Pozícia za volantom a výhľad z auta sú o dosť lepšie ako v predošlej generácii (bližšie ku corse). Trojvalec som ani neskúšal, prenechal som ho seniorovi. Po naštartovaní držal voľnobeh na cca 1700rpm (pri vonkajšej teplote cca 25°C) a vybrácie neskutočné. Po necelej minúte sa motor ukľudnil a otáčky klesli na bežnú hodnotu. Ale kultivovanosťou je ten motor neporovnateľný s 1.6, ktorý vôbec nepočuť. V stredných otáčkach to ťahá presvedčivo aj na vyššie kvalty, pod 2000 a nad 4000 to netrápil.
Budúci týždeň mám vyskúšať novú 1.2 66kw 5M a 1.4T 103kw 6M, tak tu zdelím svoje pocity.
denis
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 114
Registrován: ned 30 čer 17:17

Předchozí

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník