No, ani v datasheetech Valvoline se člověk rozdíl pořádně nedozví. Mezi 2 produkty může být klidně jen v tom, že jeden nějaké normě pouze vyhovuje a druhý má na ni i zaplacenou licenci ("schválení").
Mě by zajímala třeba třída základového oleje (není syntetika jako syntetika) a u auta na řádění pak HTHS viskozita při 150°C. Letní číslo oleje udává stav při 100°C. Jak řídne dál už vpodstatě neřeší.
Jedině v tom, že od xW40 a výš je jistota nesnížené HTHS tj. >3,5 mPa*s.
Ravenol RCS 5W-40 má třeba 4,26, více než některé 50ky.
Allclimate jsou minimálně 2 verze. ACEA C3 znamená méně určitých (popelnatých) aditiv chránících motor, ale v případě větší spotřeby oleje požírajících DPF a katy.
http://www.lubstar.cz/upload/files/cs/t ... 45_05f.pdf Allclimate C3 "Plnoaditivované" oleje s ACEA A3/xx
http://www.lubstar.cz/upload/files/cs/t ... 45_03e.pdf Allclimate A3http://www.lubstar.cz/upload/files/cs/t ... 033_08.pdf Maxlife pro ojeté motory, tak může mít třeba aditiva pro změkčení gufer apod.
http://www.lubstar.cz/upload/files/cs/t ... 24c-gr.pdf Synpower má hodně schálení, tak tipuju že bude nejdražší

A celou tu akademickou otázku bych utnul tím, že jestli Valvoline nebo cokoliv jiného je vpodstatě jedno, hlavně ať to není panč a plní parametry co má. Na světě je několik málo rafinerií, dodávajících aditivační balíčky pro všechny. Výrobce si jen naporoučí podle požadavků a použitého základového oleje. Takže za mě je výhodné kupovat méně známé značky ale přes oficiální distribuci. Skalní nadšenci koupí něco s PAO/ester základovými oleji, které mají zajímavé vlastnosti, mimo jiné třeba větší smáčivost (déle ulpí na kovu pro případ studeného startu) apod.