Stránka 18 z 22

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: ned 26 črc 21:02
od jerry
Možná do roka a do dne ;)

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: čtv 12 lis 17:31
od jarka
Jsem už před nějakou dobou na Sportíku nahradil střední tlumič průchozí trubkou od Remusu. Jako není to žádný extra vycizelovaný super zvuk, ale při jízdě to práská moc pěkně. Halt se člověk tý puberty prostě nezbaví :) .

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: čtv 12 lis 18:30
od greg
Nice, kolko stoji taka vec? A ako si to rozumie s technickou/emisnou potom?

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: čtv 12 lis 18:55
od jarka
Bylo to myslím kolem 4k, mrkni na Remus. Je to jen vysaply střední tlumic, takže cat zůstává a emise by tedy mely byt beze zmen. Tk bude samo o štěstí, buď rozumný technik nebo přehodit za OEM.

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: pon 16 lis 12:27
od jerry
Jako jo, ale osobně zůstanu u OEM ;) Jinak teď jsou na mobile.de docela zajímavé ceny Sportů s atmosférou. Taková auta už se nikdy vyrábět nebudou :(

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: pon 16 lis 13:29
od jarka
Vždyť jo, většina toho je taky oem :) - ale chápu. Tohle je prostě pro zastydlý puberťáky.

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: pon 16 lis 18:33
od M.Z.
Je třeba zůstat zastydlým puberťákem po celý život :)

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: pon 16 lis 21:26
od 970ka
To slyším od té mojí celkem často. :-)

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: pát 20 lis 09:05
od denis
Používa tu niekto OBD appku torque? Keďže palubný PC neukazuje teplotu oleja tak som si ju chcel pozrieť cez mobil, žiaľ ani tak sa mi to nepodarilo. Všimol som si však niečo iné. Keď dám plný plyn tak pri nižších otáčkach to pustí iba tak na 50% a postupným rastom otáčok "pridáva" aj elektronika, ale pri 86% to končí a viac plynu podľa tejto appky neviem dať.
Na správaní motora to cítíť podobne, už som to tu spomínal, že v nižších otáčkach (2-3,5k rpm) ako keby to niečo škrtilo. Možno je to dané charakteristikou atmo motora, ale stále mám pocit, že by to mohlo ísť lepšie. V stredných a vysokých otáčkach (3,5 -6,5k rpm) to ide fajn, na posledných cca 500rpm cítiť vädnutie - to považujem za normálne.
Mám sa s tým zaoberať alebo riešim zbytočnosti? Zajda tu niekoľkokrát spomínal, že nemohol dať plný plyn na Swifte 1.3 kvôli kobercu, môj prípad to neni :)
Ak by to všetko vyriešila nejaká úprava RJ za cca 4000 ako to má Jarka, tak asi pôjdem do toho. Prípadne poraďte inú, spoľahlivú appku, tak by to bolo najjednoduchšie a najlacnejšie :D

Re: Suzuki obecně

PříspěvekNapsal: pát 20 lis 09:34
od jarka
Pročítám teď technický speciály světa-motorů a hodně se tam právě pan Vaculík věnuje naladění motoru a emisím a to co popisuješ zmiňoval. Omezený reakce motoru z důvodu plnění emisních limitů. Myslím, že na podobný chování si musíme zvykat :( .

Co se týká úpravy ecu co mám, tak už s tím mám najeto 12kkm. Rozhodně má motor lepší reakce na plyn a podstatně výraznější střední pásmo. A to dokonce tak, že není třeba tolik vytáčet a do cca 5000 to jede o hodně líp než série. Na špičce mi už ten rozdíl nepřijde tak výrazný. Překvapivě s tím vlastně můžu i víc řadit, když nedotáčím jednotlivý kvalty tak vysoko a řadím dřív pro pocitově stejnou nebo lepší dynamiku. Najednou ta ultra-dlouhá dálniční šestka ani nevadí a do cca 170-180 to jede výrazně líp. Díky tomu menšímu vytáčení mám asi i nižší spotřebu, před úpravou za 47kkm jsem měl podle tankování 9,4, teď těch 12kkm s čipem 8,7.