Suzuki obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jerry » ned 26 črc 21:02

Možná do roka a do dne ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2338
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » čtv 12 lis 17:31

Jsem už před nějakou dobou na Sportíku nahradil střední tlumič průchozí trubkou od Remusu. Jako není to žádný extra vycizelovaný super zvuk, ale při jízdě to práská moc pěkně. Halt se člověk tý puberty prostě nezbaví :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2497
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod greg » čtv 12 lis 18:30

Nice, kolko stoji taka vec? A ako si to rozumie s technickou/emisnou potom?
Swift sport 1.6 5D
greg
Autoškolák
 
Příspěvky: 32
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » čtv 12 lis 18:55

Bylo to myslím kolem 4k, mrkni na Remus. Je to jen vysaply střední tlumic, takže cat zůstává a emise by tedy mely byt beze zmen. Tk bude samo o štěstí, buď rozumný technik nebo přehodit za OEM.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2497
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jerry » pon 16 lis 12:27

Jako jo, ale osobně zůstanu u OEM ;) Jinak teď jsou na mobile.de docela zajímavé ceny Sportů s atmosférou. Taková auta už se nikdy vyrábět nebudou :(
Naposledy upravil jerry dne pon 16 lis 15:47, celkově upraveno 1
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2338
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » pon 16 lis 13:29

Vždyť jo, většina toho je taky oem :) - ale chápu. Tohle je prostě pro zastydlý puberťáky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2497
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod M.Z. » pon 16 lis 18:33

Je třeba zůstat zastydlým puberťákem po celý život :)
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
 
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod 970ka » pon 16 lis 21:26

To slyším od té mojí celkem často. :-)
Carrera S , X 5 3,0 D , MB SL 320 ,Kawa W800
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
 
Příspěvky: 791
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod denis » pát 20 lis 09:05

Používa tu niekto OBD appku torque? Keďže palubný PC neukazuje teplotu oleja tak som si ju chcel pozrieť cez mobil, žiaľ ani tak sa mi to nepodarilo. Všimol som si však niečo iné. Keď dám plný plyn tak pri nižších otáčkach to pustí iba tak na 50% a postupným rastom otáčok "pridáva" aj elektronika, ale pri 86% to končí a viac plynu podľa tejto appky neviem dať.
Na správaní motora to cítíť podobne, už som to tu spomínal, že v nižších otáčkach (2-3,5k rpm) ako keby to niečo škrtilo. Možno je to dané charakteristikou atmo motora, ale stále mám pocit, že by to mohlo ísť lepšie. V stredných a vysokých otáčkach (3,5 -6,5k rpm) to ide fajn, na posledných cca 500rpm cítiť vädnutie - to považujem za normálne.
Mám sa s tým zaoberať alebo riešim zbytočnosti? Zajda tu niekoľkokrát spomínal, že nemohol dať plný plyn na Swifte 1.3 kvôli kobercu, môj prípad to neni :)
Ak by to všetko vyriešila nejaká úprava RJ za cca 4000 ako to má Jarka, tak asi pôjdem do toho. Prípadne poraďte inú, spoľahlivú appku, tak by to bolo najjednoduchšie a najlacnejšie :D
Přílohy
swift2.png
swift1.png
Suzuki Swift Sport 1.6 5D
Ex Corsa C 1.4 16V
denis
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 153
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » pát 20 lis 09:34

Pročítám teď technický speciály světa-motorů a hodně se tam právě pan Vaculík věnuje naladění motoru a emisím a to co popisuješ zmiňoval. Omezený reakce motoru z důvodu plnění emisních limitů. Myslím, že na podobný chování si musíme zvykat :( .

Co se týká úpravy ecu co mám, tak už s tím mám najeto 12kkm. Rozhodně má motor lepší reakce na plyn a podstatně výraznější střední pásmo. A to dokonce tak, že není třeba tolik vytáčet a do cca 5000 to jede o hodně líp než série. Na špičce mi už ten rozdíl nepřijde tak výrazný. Překvapivě s tím vlastně můžu i víc řadit, když nedotáčím jednotlivý kvalty tak vysoko a řadím dřív pro pocitově stejnou nebo lepší dynamiku. Najednou ta ultra-dlouhá dálniční šestka ani nevadí a do cca 170-180 to jede výrazně líp. Díky tomu menšímu vytáčení mám asi i nižší spotřebu, před úpravou za 47kkm jsem měl podle tankování 9,4, teď těch 12kkm s čipem 8,7.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2497
Registrován: stř 16 úno 10:46

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků