Suzuki obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » pon 07 říj 19:44

Hankook V12 Evo 2 jsem měl na Sportovi na předku když jsem auto koupil (vzadu byly Toyo T1-R) a pocitově to byla normální fajn guma, jen jsem pak prorazil bočnici o díru a tak jsem přešel na větší profil na moje použití. Když jsem pak porovnával Hankooky a Toya, tak Toya byly významně těžší (o 1,6kg). Tomu taky odpovídala bočnice, která byla daleko tužší. Vadil mi ten debilní rozměr v R17 - 195/45, málo gum a drahý. Když R17 tak aspoň 205/45, sice to malinko prodlouží převody, ale má to o pár mm vyšší bočnici a gum je tam na výběr mrtě. Teď dojíždím druhou letní sezónu Matador Hectora 3 a sice to výkonostně není top guma, ale jsem s nima spokojenej (kvalitně zpracovaný s minimem závaží) - koupím zas.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2471
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jerry » pon 28 říj 18:49

Dojmy po prvních pár projížďkách se Sportem po okreskách.

Motor se ochotně točí až k redline. Je to auto 2 tváří - kolem 3000 otáček pohodovka do města i pro drahou polovičku, kolem 5000 otáček docela dravec. Průjezdy zatáčkami super, pouze příčné nerovnosti v zatáčce nemá rád, což je jasné vzhledem k malému rozvoru. Řazení takové umělé, ale přesné, co by za něj dala některá renomovaná auta. Brzdy akorát. Řízení citlivé, ale přeposilované. Takže vcelku splněná radost :)

Černá mu sluší. Když jsem ho navoskoval před zimou, tak se i pár lidiček poohlédne :) Sezení vyšší, ale opěradlo padne jako ulité. Mohutná postava by se ale trápila. Překvapilo mě, že audio hraje docela slušně. Jediné co mě štve je keyless systém. Zbytečně složité, 1x pípnutí jen dveře řidiče, 2x pípnutí všechny dveře. Vždy zapomenu pípnout podruhé a beru za kliku zadních dveří natvrdo. Nj, holt stará konzerva :D
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
jerry
Letec
 
Příspěvky: 2283
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod ctrl_j » stř 06 lis 11:30

swist-bwb.jpg
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3334
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod denis » stř 06 lis 14:53

Ctrl: V tej žltej farbe je až moc vyzývavý, ale inak zatiaľ najkrajší Swift :)
Je Tvoj?
Suzuki Swift Sport 1.6 5D
Ex Corsa C 1.4 16V
denis
Řidič začátečník
 
Příspěvky: 144
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » stř 06 lis 21:15

Mě se teda nelíbí, ale bral bych ho hned :) . Ta hmotnost a koně - to je prostě správně. Jen bych nechal někde dodělat opravdu vypínací ESP a k tomu krouťáku by to chtělo LSD. Pak už by to bylo naprosto snový daily i v dnešní zvláštní době.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2471
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod ctrl_j » čtv 23 led 22:58

„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3334
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod jarka » ned 26 led 22:13

Jsem musel cca. před 2 měsíci dávat nové přední kotouče na Sporta a volba padla na ZIMMERMANN COAT Z a k tomu jsem zkusil dát desky MEYLE-PD Quality. Strašně, ale strašně moc to nebrzdilo. Nevydržel jsem to a teď jsem zkusil další desky HELLA PAGID 8DB. Ku.va to auto najednou brzdí, přitom rozdíl v ceně asi 150Kč :x . Meyle jsou skoro jak nový zpátky v krabici a půjdou asi do popelnice. BTW: Zimmermany vypadají, že jsou z nějaký kvalitní litiny, ještě ani stopa po rzi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
 
Příspěvky: 2471
Registrován: stř 16 úno 10:46

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod pavproch » sob 08 úno 18:07

Chlopi, neska jaxem byl šibeskydit, taxem chvilku pozoroval Suzuki Vitara (*), jaxe hrabala 10-20cm hlubokým sněhem nahoru proti (ne moc prudkému) kopci (po cestě s hlubokým sněhem, ne v terénu). Nevím, jaké tam měl gumy, ale kličkovalo to proti kopci jak zajíc a zahrabávalo se to i v mírném kopci - je to takovej "sráč" 4-kolka nebo to byl řidič "na baterky"?

(*) tahle generace Vitary to byla

Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
 
Příspěvky: 14422
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod HondaMan » sob 08 úno 19:01

Sráč to není...
Speeding. Bringing the World Closer Together.
Uživatelský avatar
HondaMan
Letec
 
Příspěvky: 3097
Registrován: čtv 17 úno 14:08

Re: Suzuki obecně

Příspěvekod ctrl_j » sob 08 úno 20:43

Bodejt, tj. generace kam se jeste daval V6 trilitr
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
 
Příspěvky: 3334
Registrován: úte 09 dub 06:33

PředchozíDalší

Zpět na Auta z Asie

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků