Suzuki obecně

Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Subaru, Toyota ad.
Odpovědět
jerry
Letec
Příspěvky: 3320
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jerry »

Možná do roka a do dne ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Jsem už před nějakou dobou na Sportíku nahradil střední tlumič průchozí trubkou od Remusu. Jako není to žádný extra vycizelovaný super zvuk, ale při jízdě to práská moc pěkně. Halt se člověk tý puberty prostě nezbaví :) .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
greg
Autoškolák
Příspěvky: 63
Registrován: pát 21 říj 18:58

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od greg »

Nice, kolko stoji taka vec? A ako si to rozumie s technickou/emisnou potom?
Toyota GR86 MT
Swift sport 1.6 5D
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Bylo to myslím kolem 4k, mrkni na Remus. Je to jen vysaply střední tlumic, takže cat zůstává a emise by tedy mely byt beze zmen. Tk bude samo o štěstí, buď rozumný technik nebo přehodit za OEM.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
jerry
Letec
Příspěvky: 3320
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jerry »

Jako jo, ale osobně zůstanu u OEM ;) Jinak teď jsou na mobile.de docela zajímavé ceny Sportů s atmosférou. Taková auta už se nikdy vyrábět nebudou :(
Naposledy upravil(a) jerry dne pon 16 lis 15:47, celkem upraveno 1 x.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Vždyť jo, většina toho je taky oem :) - ale chápu. Tohle je prostě pro zastydlý puberťáky.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5444
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od M.Z. »

Je třeba zůstat zastydlým puberťákem po celý život :)
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Uživatelský avatar
970ka
Mistr volantu
Příspěvky: 876
Registrován: pon 25 dub 12:52
Bydliště: Plzeňský wenkov
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od 970ka »

To slyším od té mojí celkem často. :-)
Carrera S ,Tesla 3 Highland LR,Audi Q3 TSi, AR Stelvio 2,0T, MB SL ,Honda opice
denis
Pan Řidič
Příspěvky: 244
Registrován: ned 30 čer 17:17

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od denis »

Používa tu niekto OBD appku torque? Keďže palubný PC neukazuje teplotu oleja tak som si ju chcel pozrieť cez mobil, žiaľ ani tak sa mi to nepodarilo. Všimol som si však niečo iné. Keď dám plný plyn tak pri nižších otáčkach to pustí iba tak na 50% a postupným rastom otáčok "pridáva" aj elektronika, ale pri 86% to končí a viac plynu podľa tejto appky neviem dať.
Na správaní motora to cítíť podobne, už som to tu spomínal, že v nižších otáčkach (2-3,5k rpm) ako keby to niečo škrtilo. Možno je to dané charakteristikou atmo motora, ale stále mám pocit, že by to mohlo ísť lepšie. V stredných a vysokých otáčkach (3,5 -6,5k rpm) to ide fajn, na posledných cca 500rpm cítiť vädnutie - to považujem za normálne.
Mám sa s tým zaoberať alebo riešim zbytočnosti? Zajda tu niekoľkokrát spomínal, že nemohol dať plný plyn na Swifte 1.3 kvôli kobercu, môj prípad to neni :)
Ak by to všetko vyriešila nejaká úprava RJ za cca 4000 ako to má Jarka, tak asi pôjdem do toho. Prípadne poraďte inú, spoľahlivú appku, tak by to bolo najjednoduchšie a najlacnejšie :D
Přílohy
swift2.png
swift1.png
Suzuki Swift Sport 1.6 5D ZC32S
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2800
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: Suzuki obecně

Příspěvek od jarka »

Pročítám teď technický speciály světa-motorů a hodně se tam právě pan Vaculík věnuje naladění motoru a emisím a to co popisuješ zmiňoval. Omezený reakce motoru z důvodu plnění emisních limitů. Myslím, že na podobný chování si musíme zvykat :( .

Co se týká úpravy ecu co mám, tak už s tím mám najeto 12kkm. Rozhodně má motor lepší reakce na plyn a podstatně výraznější střední pásmo. A to dokonce tak, že není třeba tolik vytáčet a do cca 5000 to jede o hodně líp než série. Na špičce mi už ten rozdíl nepřijde tak výrazný. Překvapivě s tím vlastně můžu i víc řadit, když nedotáčím jednotlivý kvalty tak vysoko a řadím dřív pro pocitově stejnou nebo lepší dynamiku. Najednou ta ultra-dlouhá dálniční šestka ani nevadí a do cca 170-180 to jede výrazně líp. Díky tomu menšímu vytáčení mám asi i nižší spotřebu, před úpravou za 47kkm jsem měl podle tankování 9,4, teď těch 12kkm s čipem 8,7.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět